Thursday, 21 April 2011

Aku Dah Beli !!!




Assalammualaikum….





Ape yg aku dah beli….aku dah beli baju raye la kwn2…

haha..korg dah beli ker..?aku terpakse beli awal coz tailor cina yg aku slalu tempah baju tu dah warning aku awl2..haha…3 bulan sebelum hali laye u mesti mau hantar ha…kalo tak laye u tkde bju…kuang3x…utk mengelak kan kejadian itu berlaku, ari selasa baru nie..( selasa cuti coz besday sultan perak )aku dgn pantas mengajak hubby bunny aku ngn adik ipar aku g la cari baju raye kmi tuk thn nie…nk tahu kale ape..? kale MERAH nyah.. hahaha....hrp2 dgn merah nye baju kmi, meriahla raye thn nie…. ;p so ape lak kale baju raye korg thn nie..?

jom layan gambo kat bawah...


sebelum bershoping kite bergmbo dlu.. ;p









haha...yg merah tu tuk baju melayu hubby aku....merah tak..? ;p









p/s : kepada kwn2...beli lah cepat..tkt tailor dah tknk amik tempah dah...hehe...kite start berpuasa pun awal bln 8...skrg dah nk msuk bln 5...ag bpe bulan jer...hehe...

2 comments:

Ayie said...

lagi 3 bulan.. hahahah

sweet like what said...

haha..mmg la.. ;p tkt tkde baju rye thn nie...kikiki