Wednesday, 13 April 2011

Aku ke PeMenAnGNya....

Assalammualaikum

hye2...bertemu kembali...hehe..ni nak cite sket psl tajuk kat atas tu....aku menang ape ye...emm memula mcm tak caye jer aku menang GA..yela first time join, termenang la pulak..hehe..seronok lak rse..hehe...aku nak berterima kasih byk2 lah pada puan penganjur dan hubby dye coz sudi pilih aku sbg pemenangnye...mekasih sgt2...terharu..huhu...kalo korang nak tgk entri yg aku wat smpai leh menang GA nie, leh tgk kat SINI...idak ler seberape sgt...bese2 jer..tp dah rezki nk menang kot..haha..nak tgk keputusan pemenang tu klik jer gambo kat bawah tu... ;-)


haha..gmbo bertuah nie la yg menang ..;p

k tu jela...kang cite lebih2 org nyampah lak...okey cau dlu...moge hidup kalian ceria slalu...!!!












note : mekasih tidak terhingga pada pn. penganjur !!!



6 comments:

Ayie said...

wah.. menang lagi..?? hahaha.. congrat..

sweet like what said...

haha..bru sekali jer menang..mekasih yekk..

diari said...

ko mmg ade luck la anis!

sweet like what said...

haha..mekasih yus...terharu aku ko ckp cmtu.. ;)

Mama Likha said...

tahniah! mmg sweet like what??! heheh

sweet like what said...

haha..mama malikha tq yek...