Friday, 22 April 2011

Sape Nak Pro Wat Cup Cake ?



Assalammualaikum…



Hye2…kali nie nak cite psl bnde sgt sedap…okey sesape yg minat nak wat cupcake/cake/cookies boleh lah join kelas nie okey…korg akan jadi pro hanya dalam mase yg singkat ! kelas nie amat sesuai pada korg yg nk wat bisnes sbb dorg akan ajar cmne nk hias cake jd sgt cantik dan org tertarik nk beli...dan bila dah beli, syg pulak nk mkn..hehe..teruja kan...



Berminat ?


Okey boleh

Tengok sendiri kat SINI

okey sila lah layan gambo2 kat bawah tu...cmtu la rope cupcake yg dorg akan ajar kat korg bile join kelas nie nanti...


sedapnye lah... klik gambo kalo nak lebih jelas


comel sgt...budak2 mesti suke


cantek...huhu..syg nak mkn nie...



cookies..nyummy...











Note : tetibe rse nak mkn cupcake lak.. ;p


No comments: