Thursday, 19 May 2011

Sahut Cabaran


Assalamualaikum

Jom minum nestle bliss dan sahut cabarannya selama 14 hari…okey nestle bliss nie minuman yogurt yang mengandungi inulin dan rendah lemak..Dibuat dengan jus buah asli dan tiada pewarna tiruan..untuk pengetahuan korang rsenye sgtla sedap..tak masam ye kawan2 dan ade 11 perisa semuanya..perisa yang paling aku suka perisa mango..tak cukup ler minum sebotol..kene minum berbotol2 baru cukup kot..hehe..

Sahut cabaran nie dan rase lah perbezaan pada system pencernaan korang..
Selamat Mencuba !!! Untuk info lanjut mengenai cabaran tu boleh klik SINI…


9 comments:

Ayie said...

saya tak boleh minum yogurt.. nanti cirit birit.. serius nih.. hahaa

sweet like what said...

yeke..tp nestle bliss nie tak masam..rase air susu yg berperisa.. ;)

Teacher Syakiela said...

waaaaaaaaaaa,nak sahut cabaran jugak la mcm nihhh,hehehe

sweet like what said...

hehe..cube lah... ;)

NuSaNa NoSa 91 said...

alaaa.. fail la keen camni sb keen xske minum yogurt.. T_T

sweet like what said...

tp keen yg ni tak masam tau..sgt sedap..cube lah.. ;)

Alin Marlini said...

boleh kempiskan perut tak?:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

sangat suka minuman ni..satu botol tak cukup..heheh

sweet like what said...

alin : tak pasti.... ;)
hawe : sedap kan...anis pun suke sgt minum.. ;)