Sunday, 8 May 2011

Sehari Di Taiping...


Assalammualaikum…


Semalam aku g taiping..bawak dua org adik aku berjalan…adik aku yg no 2 tu ngh cuti sem n yg last tu pulak baru abis spm, so tgk dorg tu cam borink jer duk umh, aku bawak la sekali...tujuan sebenar sbb nak anta kain kat tailor tuk baju melayu hubby…(untuk raye nnti) ;) hubby dah bese anta baju kat sne..so tiap2 tahun mmg g sne lah..hehe..dah anta tu ktorg g la lepak2 sekitar pekan taiping tu…erm taiping nie byk gak perubahan…tesco dah ade, taiping central pun ade…syok gak la org kat sni..ade la tmpt nk shopping.. ;) pehtu otw nak balik, ktorg singgah la restoran mee udang yg sgt sedap kat sne..tempatnye dekat jer ngn tol changkat jering…aku cadangkan sape2 yg singgah taiping nanti, jgn lupe singgah mkn mee udang tau…mmg sedappppppp sgt !!!! ;) okey layan gmbo kat bawah ;)


Adik-Adik aku… ;)

Same tak ktorang… ;0

Adik aku yg kecik sekali

Ni lak adik aku yg no. 2

Nasi Pelita…

Taiping Central

;)




Okey moge kalian ceria selalu !!!

2 comments:

fyna said...

hehe....meriah je...





jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

sweet like what said...

mekasih fyna..nanti kite folo awk ekk.. ;)