Tuesday, 7 June 2011

Dapat BE Pertama Dari Nuffnang !!!


Assalammualaikum…


Alhamdulillah aku dapat BE pertama dari Nuffnangmacam tak percaya jer…tiap2 ari aku bukak nuffnang kalu ade BE…dan tiap kali tu jugak lah memang kosong dan merase hampa..hehe..tp aku tak lah peduli coz aku nie blogger baru..dah la baru, takde followers pulak tu…memang tkde lah nak harap pasal BE nie…tp pagi td bukak nuffnang dengan terkejutnye sampai tersedak tgk ade plak BE..takdela byk pun..sket jer..tak macam korang yg hebakk2 belaka tu..tapi aku sgt la terkejut sebab aku baru berblog dalam 2 bulan jer camtu…haha…sorii r..terlebih excited lak..almaklum lah pertama kali..sebab sejak aku mengenal erti nuffnang nie, ramai blogger cakap susah sgt nuffnang nie nak bg BE an…kena ade banyak followers dan trafik kena tinggi…

Tapi pape pun aku nak ucapkan ribu2 terima kasih pada nuffnang sebab bagi first BE nie…harap2 bagi ler lagi..kecil tapak tangan, padang golf aku tadahkan..dan tidak terhingga terima kasih jugak kepada sume geng2 aku tu dan yg rajin singgah blog aku…hehe..dah mcm menang award pulak an…haha..dah ler..kang orang cakap aku nie lebih2 lak..dah r dapat sket pehtu kecoh satu angkasaraya…okey blogger sume, mari kite berusaha dengan lebih gigih ag untuk mencapai kecermalangan di dalam dunia blog ini..sekian terima kasih..haha..jgn layan sgt aku nie… ;-p



 ha nie ler dye..iklan nokia...

p/s : moga aku lebih gigih berusaha untuk mencapai kejayaan yg lebih byk ag..haha..gile excited ...

4 comments:

aizamia3 said...

tahniah.. best.. rasa lagi bersemangat kan..

sweet like what said...

aah la aizamia..ag semangat..hehe..mekasih yekk..rajin2 singgah sini yekk..

Zawifatul Aziah said...

wahh besnye dia..congrats..moga2 dpt BE byk2 lg ye :)

SweetLikeWhat said...

mekasih zawifatul.. :D