Friday, 10 June 2011

Entri Ini Khas Untuk.....


Assalammualaikum

Entri hari ini khas ditujukan khas pada hubby aku Mohd Asri yang tercinta sempena hari lahir beliau hari ini...Selamat Hari Lahir yang ke 25...Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknye..so aku takde plan ag nie nak sambut dekat mane..huhu..cadangnye nak bawak beliau celebrate tepi laut sok..korang rase okey ke...aku nie blur sket bab2 nak buat suprise nie...tepi laut tu macam romantik jer an...lain sket dari yang biasa aku buat...mesti beliau suke kot sehingga menusuk ke sanubari...kuikuikui..korang semua mesti biasa an celebrate besday orang tersayang nie..cube bagi idea sket kat aku..aku nak buat lain dari yang lain..biasanye lelaki nie banyak jer yang tak kisah...walaupun pun cakap tak kisah aku tau dorang pun nak macam orang2 pempuan sambut besday tu an..hehe..aku teka jer okey.. :D

Special for My Lalink Mohd Asri....


On this wonderful day,
a star of pure love,
appeared to be my gift,
my present and my future,
You!!!...
I am very thankful,
for all the joy...
you bring into my life...
The things we feel the deepest, 
                                         Are the hardest things to say,
But dear hubby you must know, 
How much I love you anyway,
And now that it's your 25th, 
I'm hoping you'll know too,
How much I'm wishing happiness ,
With all my heart for you....

Happy Birthday My Love.....!!!





note : nak p cari cake jap..nyum2 :D

10 comments:

Anonymous said...

okla tu tepi pantai...sweet sgt..aku ske...

Izzlorna said...

Hepi Besday tuk suami sis juga :)
smg dipjgkan umur, murah rezki n hepiii2 slalu bersama okey!

SweetLikeWhat said...

naja : hang ka tu..tq yekk..

izzlorna : mekasih.. :D

NARDtheNERD said...

ok la tu tepi pantai...
romantik..
:)

tia @ Ini Kisah Tia said...

okey tu tepi pantai . angin sepoi2 bahasa ;)

SweetLikeWhat said...

nardthenerd : yeke..tq..hehe :D

tia : betul2..tq. :D

misyamissyou said...

selamat hari lahir tuk suami akak :) romantik ape tepi pantai...

Elie Lily said...

beruntung suami kakak! :)

Syakiela said...

anezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,wish happy birthday to ur hubby okeh...smoga panjang umur & dilimpahkan rezeki yg berpanjangan,amin...

SweetLikeWhat said...

misyamissu : yeke..mekasih ekk..

elie lily : haha..tkdelah..bese jer..

kiela : amin..mekasih byk dear.. :D