Thursday, 2 June 2011

Malam td korang masak ape..???


Assalammualaikum…

Kalu korg nak tau aku ngn hubby aku nie dalam proses nk berdiet…huhu..so tiap2 mlm konon2 nye tknk mkn nasi lah..tp mlm td boleh lak terlapar sgt la pulak..hubby aku dah memegang perut kononnye terlalu lapar la sgt..haih..tanpa membuang masa aku pun selongkarla pape yg ade kat dlm peti ais tu…aku pkr nak masak bnde yg paling simple aje..sbb jam pun da dkt kul10..so dah lewat la an..akhirnye aku msk tomyam..pehtu wat telur dadar..ha siap!!! Cepat an…hehe..ktorg pun berdua jer..msk byk2 pun tkde sape nk mkn..huhu…jom tgk ape jd kat tomyam aku…aku men masak campak2 jer…tkde ler sedap mano…tp hubby kata okeylah....haha..

nie la tomyam aku yg sedang dmasak..mcm2 aku campur haha..

ha siap dah..jemput mkn sume..hehe.. ;) 
(tu gelas mcd..aku kmpul 5 dah..ag satu jer..jgn jeles.. ;p)

note : tak pandai masak sgt... ;p korg sume mesti hebakk msk an.. ;)

5 comments:

Mama Likha said...

tomyam tkde kuah ker ? hehehe... wpun simple ttp terliur huhuhu

sweet like what said...

tula...kuahnye sket sgt..hehe...

Syakiela said...

waaaa,pndainye masak...aritu kite nak try masak tomyam taw,last2x rase die kelaut... huhuhuhuhu...nnti leh kongsi recipe nie

sweet like what said...

tkde ler kiela..anis pun tak pandai sgt msk..hehe..tgk kuah tersikit pulak...tkt nk buh air kang jd tawar pulak..dah msk jd pekat pulak kuahnye..hehehe...

Zawifatul Aziah said...

rajinnye die masak..msti sdap kn.anyway i follow u.nice blog. from aziesuhaimi.blogspot.com :)