Wednesday, 29 June 2011

Malasnya....

Assalammualaikum...


Selamat petang pada semua blogger yang masih sudi bersengkang mata baca entri aku..sudi-sudikanlah baca lagi yekk..sila jangan serik..aku nak tulis pasal sikap malas aku yang dah sampai tahap 360 darjah yang dah abis pusing pastu sambung balik 360 darjah..*ape aku tulis nie..aku sebenarnye malas nak taip word verification...bila aku singgah ke blog-blog dan baca entri aku nak la dengan senang hati dan dengan pantas nak komen di entri mereka tapi yang membuatkan aku jadi malas bila perlu taip word verification..huhu..aku rasa la kan bukan aku jer yang malas kot..korang pun sama an..an..?aku tahu..*konon..pada aku la kan tak perlu kot word verification ni..ade fungsi pape ke pada blog kita..mungkin aku taktau ape fungsinye..pada yang tahu sila lah beri tahu aku..


Tapi selama hari ni yang aku tahu tujuan word verification ni bertujuan untuk pastikan yang kita bukan robot..hehe..kelakar an..aku bukan lah nak komplen ke ape an..tapi pada pendapat aku la kan, orang akan lebih suka komen kat blog kita bila takde word verification nie.yela tak perlu nak taip ikut tulisan tu..dah aku rasa macam budak tadika dah ikut tulisan tu bagi sama..besar kecik..kecik besar...aku dah la banyak lagi blog nak singgah ni..*konon..jadi aku perlukan kekuatan jari untuk habis kan perjalanan aku yang tak berkesudahan itu..kuikui..manyak lenguh maa..jangan marah yer..aku cuma bagi pendapat aku jer..pada yang tak setuju sila buat taktau aje okey.. :D ape pun tak boleh... :D


Aku tahu aku ni tak sampai setahun jagung berblog tapi dah pandai-pandai nak komplen..tapi aku di sini *eh macam ac di sini pulak.. cuma nak luahkan daripada pemantauan aku sendiri..*dah rupa nazir datang sekolah buat pemantauan la pulak an...sape-sape pun boleh bagi pendapat kat aku sebab aku boleh di tegur untuk aku terus maju..hehe..aku seorang yang berfikiran terbuka macam blog ni Blog Aku, Suka Akulah... jangan marah tia..saje selit-selit sini..supaya pembaca lebih faham maksud aku...hehe
aku hanya manusia biasa..hahaha..pape jela..jadi kesimpulannye di sini cuba korang timbang balik pendapat aku ni..mungkin berguna gak dalam rancangan malaysia ke 11..haha..ape ni???atau mungkin jugak berguna dalam pembangunan negara..haaa ape lagi ni..ish-ish sudahlah tu..


Okey sape-sape yang taknak word verification keluar dekat dia punya komen sila pergi


settings > comments > show word verification for comments > no


oh no.. :p


pening aku tengok huruf banyak-banyak ni..haha..



p/s : pada yang tak setuju aku mintak maaf..ni cuma pendapat aku.. :D



11 comments:

M Fizan said...

hehehe..setuju sangat2..dah penah buat entri pasal nie..tapi diorang buat slamber katak puru jer..hehe..

misz athiqah said...

sokong!!!!!...sangat benci dgn word verification tue!!.. kita dah r mmg suka jenguk jengah banyak blog n rajin tlebih nak drop komen..tapi bila dah kena taip word tu mmg r rasa myampah sesgt..huhu..dgn kekdg lappy jadi hang hya sbb nak load word tue..huhu...

salam..jenguk jengah anda di sni..=)

SweetLikeWhat said...

M Fizan : owh yeke..adoi susahla camni..terpaksa ler kite kena teruskan menaip word verification..huhu...

Misz athiqah : tu lah pasal..borink kan thiqah..lenguh ler tangan asyik nak taip word verification tu..memang sampai jadi hang kan..naik borink dah nak komen..huhu..

alif haris said...

hahhaha sgt setuju ! sy pn naik juling mata bace word verification .. adoyyaiii~

SweetLikeWhat said...

alif haris : same ler kite..letih dah nak taip huruf2 tu..hehe.. :D

Tea said...

alah, blog kita sekati kita lah nk luahkan ape, ye dakk? tea pn sgt lah bnci kt word verify ni sume. sgt mlambatkn keje, buatnya tetiba tenet mati tgh jalan.. duhh, nk kena typing balek.. grrrrr...

SweetLikeWhat said...

Tea : hehe..betul2..kena taip lagi sekali yang borink tu..huhu.. :D

zaty said...

memang mnyusahkn, elok2 kita nak bg komen kna type word verify tu plak, menyampah lak nak type benda alah tu satu2. huhu

SweetLikeWhat said...

zaty : yes memang menyusahkan..pening setiap kali nak komen ade bende alah tu..huhu

アヌム ちゃん said...

taksuka w.v jugak..huhu

SweetLikeWhat said...

frometoyou : same ler kite..huhu..