Wednesday, 20 July 2011

Wordless Wednesday #5 | Dulu Lain Sekarang Lain

Assalammualaikum





17 comments:

= d = said...

makin lame..
makin canggih..
:)

SweetLikeWhat said...

= d = : betul-betul ;)

adan said...

makin lama makin maju.. ^_^

Atiqah Wadiah said...

heee~rindu enset besar gedabak buat baling anjing sampai benjol tuh..hehe :)

SweetLikeWhat said...

adan : betul-betul :D

Atiqah Wadiah : tula..henset akak first2 sekali..hehe..

M Fizan said...

dibadai arus modenisasi.. maju fizikal, mundur mental

SweetLikeWhat said...

M Fizan : bijak-bijak.. :D

aleen aiden said...

hee,walaupun henset 33seposen nih xsegah blekberi tapi henset dulu sume teguh dan keras.jatuh mcm mane pon xcepat rosak.hu3

Acik said...

Cantik! heheheee ...
secantik no kat geng aku tuh - 222! cantik, kan! sape ler follower ke 222 tu ... :)

alif haris said...

yg dulu punye tu lg tahan lasak maa :D

SweetLikeWhat said...

aleen aidin : yes setuju sangat..dah lah keras masuk air pun masih boleh bertahan lagi..hehe

acik : ye acik..cantik sgt followers yg ke 222 tu..tq follow akak..akak dah follow najwa dah.. :)

alif haris : betul tu..blacberry abg kite masuk air lepas tu siap kena ikat getah nak charge bateri..huhu..

tia @ Ini Kisah Tia said...

yang dulu punya tetap best kak . yang dulu tahan lama . bateri pun 3 hari baru habis .. kualiti elok lah . klau yang skg terlalu canggih pulak . bateri cepat kong . tak besh ..

SweetLikeWhat said...

tia : betul tu tia..hp sekarang bateri boleh pergi sehari setengah jer..kalau hp lame 3,4 hari pun leh tahan lagi..hehe :D

iedaurora said...

rindu anset besor keypad besor snang nak tekan hu..hu..

Ezad Skytech said...

handset dulu walaupun tak canggih tapi tahan lama..jatuh la byk kali pon..elok je lagi boleh guna...

kalau handset skrg ni..tak boleh jatuh sikit..mula2 la satu2 yg rosak nanti....heeee~

SweetLikeWhat said...

Ezad Skytech : betul..setuju dengan statement anda.. :)

SweetLikeWhat said...

iedaurora : hp lama jatuh pun tak berkecai kan..hehe.. :)