Wednesday, 10 August 2011

Wordless Wednesday #7 | Puding Laici

Assalammualaikum


gambar ihsan sendiri..haha ;p


26 comments:

mizzkechique said...

mcm best je.. ada resepi x?

SweetLikeWhat said...

mizzkechique : beli puding packet jer..hehe..just tambah air dan susu cair.. :)

MissViVio said...

pergh....sdapnya..t'liur kot...hehe..

Munna said...

heee cumilnye bekas tu =)

SweetLikeWhat said...

MissVivio : hehe..yang dah siap punye jer..boleh tahan gak rasenye.. :)

Munna : Oh bekas itu lebih menarik perhatian yekk..hehe :)

AnneRaini said...

rajinnnye...bak sini secawan

SweetLikeWhat said...

AnneRaini : boleh aje..mai datang rumah.. :)

fadh leyanie said...

hah..knapa lah tertengok gambar ni waktu ni,,terliur,,nyum2..

= d = said...

cantik nye bekas tu..
:)

SweetLikeWhat said...

fadh leyanie : hehe..sorii.. :)

=d= : haha..yeke..tq.. :)

fa-in said...

alala..kali ni puding pulak ye.
nyum3~

SweetLikeWhat said...

fa-in : seronok lagi buat sendiri kan..hehe.. :)

aliah amirah said...

sedapnya :D

SweetLikeWhat said...

aliah amirah : tq :)

iedaurora said...

ieda penah buat puding laici jugak, nak lg sedap tambah air & buah laici dalam tin tu mmg yummeh!

alif haris said...

nak curi puding sikit hehehe

SweetLikeWhat said...

iedaurora : oh nanti boleh try..tq.. :)

alifharis : boleh-boleh.. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

huiyooo , puding laici tuuuuuu . tapi bentuk apple . hehe .. oo akak tambah susu . tambah buah dalam tin tu lagi mesti lagi sedap kan :D

SweetLikeWhat said...

tia : aah tula..ritu mase buat takde pulak cocktail tu kar rumah..hehe..nanti nak try akak publish lagi sini yekk..haha..

M Fizan said...

awww...puding laici dalam bekas epal..:D

SweetLikeWhat said...

M Fizan : haha..menarik kan.. ;p

anismelon said...

sedap je nampak kak..sikit..heee

Syazwani Amira said...

sodapp ;)

SweetLikeWhat said...

anis melon : meh datang rumah meh.. :)

syazwani amira : tq2..hehe

Golden Rose said...

nyum nyum...time2 posa ni terliur la plak

SweetLikeWhat said...

Golden Rose : nanti buat ekk :)