Thursday, 22 September 2011

Hai Tak Padan TUA

Assalammualaikum...


Entri sedikit geram...


Ini Kisah Benar Lagi..
Seorang teman yang telah digoda oleh si tua yang ada kaitan sedara mara gak lah..tapi sedara jauh..
Hanya satu sms, terbongkar semua perangai sebenar si tua..haih..


Kawan aku : abang min boleh mintak tolong hantarkan borang tak *panggil abg sebab status pangkat macam abang 2,3 pupu lah..tapi umur dah 50 lebih..


Si Tua  : Eh ape pulak tak boleh..padang bola abang tadah kan... *dah hilang min di situ yekk..tinggal abang jer..eeeewwwww..geli aku..


Kawan aku : *dah naik pelik..okey terima kasih 


Si Tua : Ika dah makan?


Kawan aku : ******** Tak balas dah msg orang tua gatai tuh..


Si Tua : Ika dah takde kredit ke?kalau takde biarlah abang topup kan..boleh lah kite sembang-sembang lagi..


Dan selepas itu berderet-deret lagi msg masuk ayat berbunga-bunga..tak berhenti-henti si tua gatai hantar sms lagi..ayarkkkk...pening kepala..kesian kawan aku..dia macam tak percaya si tua tu boleh buat macam tuh..depan semua orang baik gila..kira macam orang yang boleh di percayailah..sekali dia buat hal daa...nak pulak dapat tau kawan aku tu baru putus dengan bf dia..


Si Tua ni dah ade isteri, anak dah 2 orang dah besar panjang dah..anak-anak pun dah boleh kahwin kot..tapi nape buat perangai tak elok?isteri awak bukannya buruk..lawa lagi..muda belia lagi..tapi sibuk duk tengok anak dara orang..haihhh..


Sepatutnya yang tua tunjuk teladan yang baik pada yang muda..ini tak, buat masalah lagi ade..haih dunia-dunia..makin tak faham..




-gambar ihsan google


sekian..



17 comments:

said...

hhhahaa, takyah layanlaa orang yang macam tu..hadoii..memang tak sedor diri..huishh,, geli MAKK!!

SweetLikeWhat said...

ain : kannn..geliiii nyeeeeeee...

merahitujambu said...

jgn layan..ngeri jeee

Ezad Skytech said...

erk...sy pula yang meremang bulu roma ni...ish3...pe la nak jadi ni..huhu~

zahidah seran said...

si tua yang meloyakan...uwek...

Heidi Shafiq said...

tunjuk je msg tu kt isteri die.. hehe.. :P

M Fizan said...

memang ada jenis laki camtu.. malu kadang-kadang..aih..

SweetLikeWhat said...

merahitujambu : ee memang gelii

ezad skytech : tula pasal..buat malu jer kan

zahidah seran : yup sangat nak muntah

heidi shafiq : perang dunia la jawabnya..haha

mfizan : tulah..memalukan jer.. :)

WuMing said...

Memang macam tu laa skarang nii..

SweetLikeWhat said...

wu ming : ish2..sangat mengerikan..

Hana Soffelia said...

Eeeee.. Hana memang angin gila kalo jmpa lelaki tua yg gatal. Tambah2 yg menjeling kat kita, pandang kita mcm xberkelip mata. Rasa nak cucuk je mata. Bluekk.. geli.

AnneRaini said...

tu namanya makin tua mkin menjadi...

SweetLikeWhat said...

hana soffelia : itulah pasal..tak malu betul..haishhh..memang menyampah

ainiraini : betui tu kak..miang keladi..hish

mizzkechique said...

MK ada pengalaman mcm ni jugak.. pakcik sendiri yg perangai macam syial.. ank sedara sendiri pun nk baham.. ms tu bini dia dlm pantang.. mmg lahanat la.. adeh, termarah kt cni pulak.. until now, xpnh tegur dia, even hulur tgn nk salam, xpnh sambut..

SweetLikeWhat said...

mizzkechique : isk geram plak akak..itulah..dorang ni tak reti tau diri dah tua kot..gatal sangat..bukannye takde bini..heran sungguh..

anismelon said...

eeee..geli nye kalo gitu..weeee..xsuke xsuke..

aimie amalina said...

errrrrrrrrrr
sgt mentakotkannnn