Wednesday, 12 October 2011

Wordless Wednesday #9 | Sayang Mak Sangat..

Assalammualaikum





Sumber Gambar : Fb

20 comments:

Ezad Skytech said...

bagus la ada anak yang macam ni...untung ibunya tu..sejuk je perut ibu yang mengandungkannya kan..:D

SweetLikeWhat said...

ezad : moga kita juga begitu nanti.. :)

Ini Kisah Tia said...

:)

SweetLikeWhat said...

tia : senyum jugak :)

Hana Soffelia said...

Sayang mak jugak.. ^_^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sweetnye..
sayang mak kita jugak.. ^_^

mizzkechique said...

tggl mak je yg MK ada..kena sayang ketat²!!!

SweetLikeWhat said...

hana : syurga dibawah kaki ibu :)

liliy : mak lah insan terbaik kan

mizzkecheque : sayangilah mereka sementara mereka masih ade.. :)

Golden Rose said...

good tapi bukan semua mcm tu

fadh leyanie said...

jaga mak dihari tua adalah terbaik:P

zahidah seran said...

semoga kita dapat jadi anak yang berbakti...=)

alif haris said...

:)
sy syg ibu sy ^^

Run Away said...

sweet...harap dapat jadi anak yang baik...;d

アヌム ちゃん said...

aaa rindu ibu di mesiaaa..isk2

aimie amalina said...

hehehehehehe
alololo
kasihnyee tgk gambo ni kak..heeee

anismelon said...

kite akan buat perkara yg sama tak bile mak ayah kite tua kelak??hurrmm..

yuyune said...

i love my mom too.
kasih ibu mmbawa ke syurga :)

L said...

aku pun..hehre

jom baca juup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

L said...

anak yg bagosh..=) aku harap aku pun jadi g2.. amin..

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

Liza Razak said...

sweetnyer :)