Thursday, 23 February 2012

Tempek Gambar Khalifah Kecil

Assalammualaikum..


Hye rakan blogger yang masih sudi singgah di blog aku yang tak seberapa ni. Moga kalian semua dalam lindungan dan kasih sayangNya.


Hari ni mood rajin nak tempek gambar my little jr yang masih aktif duduk dalam perut mama dia ni. Gambar kat bawah ni masa my little jr baru 8 minggu @ 2bulan..Jadi tak nampak lagi kaki tangan semua..hehe..


nampak tak?hehe
Okey yang ni masa minggu ke 20 @ 5 bulan...Masa ni doktor fokus tulang paha sebab nak ukur samada ukurannya sepadan atau tak untuk 20 minggu.


:)
Sejak awal mengandung lagi aku memang check up dengan klinik kesihatan memandang kan aku seorang kakitangan awam yang berdedikasi.hehehe..*takde kena mengena lansung


Selalu aku pergi checkup waktu petang sebab tak ramai sangat orang dan tak lama sangat nak tunggu giliran. Jadi pukul 2pm aku lah yang selalu tertonggok depan klinik dan menyebabkan aku dapat tempat pertama..hehe..selalunya dalam tempoh sejam semua dah settle..Lagipun klinik kesihatan ni baru. Sangat selesa, banyak tempat duduk dan berhawa dingin..Bak kata orang perak "idak ler jenuh nunggunye"..hehe..


Ada masa hubby akan teman kalau dia tak sibuk. Tapi kalau takde papa teman, anak mama dalam perut ni ada temankan mama kan..hehe..


Tapi kesimpulannya dalam tempoh mengandung ni macam-macam pengalaman manis yang aku dapat. Aku bersyukur kerana Allah memberikan aku lalui pengalaman yang sangat berharga ni. Moga dipermudahkan segala urusan ku..amin..


Sekian.

4 comments:

Hana Soffelia said...

Hana pun check kat klinik kesihatan je tp g sorang2, still PJJ. uhuk. Kadang2 je g private clinic, tu pun hubby suruh sbb nak dgr sndiri dari doktor progress baby n scan semua.

take care ye.

Golden Rose said...

ALHAMDULILLAH....moga ALLAH lindungi hana & kandungan hana

Boni JLL3 said...

wah..tahniah..semoga anak tu akan selamat dilahirkan..semoga dia bakal menjadi pemimpin negara kita ini satu hari nanti..amin..

saya follow blog ni ye

SweetLikeWhat said...

Hana : takpe baby ada temankan mama dia.. :)

golden rose : mekasih..

boni : amin...