Tuesday, 10 April 2012

Yeay Dah Sampai...

Assalammualaikum..

Yeah apa kabar semua rakan blogger..sihat ke semua..?moga kalian semua dalam lindunganNya..baru sempat nak update blog..sangat-sangat bz dengan kerja-kerja yang tak pernah habis..


Wah panjang beno mukadimah nye ye...so nak cite sebelum ni aku ada order set breastpump dekat OneBabyWorld..aku survey2 kiranya package yang diorang bagi ni memang sangat berbaloi pada aku..dan barang yang aku order tu dah sampai pun minggu lepas..so minggu ni baru lah ada masa nak ceciter kat sini..hehe..


Jom tengok package yang diorang bagi tu..



Apa yang korang dapat bila beli package ni...aku copypaste malas nak taip satu2..



  • 1 unit of Medela Swing Breast Pump with 2 Phase Expression worth RM799.00
  • 1 Autumnz Cooler Bag (FREE Autumnz Air Dry Mesh Bag)** worth RM55.90
  • 3 packs of Autumnz Reusable Ice Pack worth RM23.00
  • 8 bottles of Autumnz PP Milk Storage Bottles (with FREE 2 bottles and 5 pcs Autumnz Double Ziplock Storage Bag) worth RM38.90
  • 1 pc of Autumnz Comfort Nursing Bra** worth RM39.90



  • Dapat free gift lagi..
    • 1 unit of BPA Free Deluxe Bottle Drying Rack worth RM39.90
    • 1 unit of Receiving blanket worth RM15.90
    • 4 pcs Washable Breastpad worth RM12.90
    • RM10 One Baby World voucher to be redeemed against your future purchases.
    Berbaloi kan...aku dapat semua kat atas tu dengan harga rm799.00 jer..kos penghantaran pulak free jer kalau harga barang yang kita beli tu lebih dari rm200..aku terjumpa package ni dalam majalah pa&ma keluaran bulan mac..dengan niat yang suci lagi murni nak fully bf khalifah kecil aku nanti...insyaAllah memang berazam nak bf khalifah kecil ni sampai 2 tahun...tu lah azam seorang bakal mama ni..hehe..


    ha ni lah dia punya part2..motornya sangat ringan mudah sangat nak pasang..


    Nanti ceciter lagi..


    Sekian...

    4 comments:

    Hana Soffelia said...

    Hana tgh survey bp ni. Nak tgk kat sana jgaklah.

    SweetLikeWhat said...

    nanti g terjah ekk.. :)

    Cheyan said...

    Haiii...salam perkenalan kembali,
    nak tanya mana eh beli bottle rack tu?? cam tgh nak cr...

    SweetLikeWhat said...

    hye..anis dapat bottle rack tu percuma dear..anis beli package breastpump kat onebabyworld dan dorang bagi free gift tu..tapi anis rase memang dorang ade jual gak bottle rack tuh..try tgk kat onebabyworld yek..