Friday, 29 June 2012

Akhirnya Alhamdulillah...

Assalammualaikum dunia...


Hai auntie2 and uncle2 sume..nama saya Hannah Nur Zahraa..saya baru 10 hari melihat dunia..baru sempat nak update blog..mama saya sangat sibuk bila saya lahir..sian mama saya..saya lahir 20.06.2012 tepat jam 11.51am secara pembedahan...berat masa saya lahir 3.23kg...masa tu saya dah 40 minggu 7 hari dalam perut mama saya..okeylah nanti mama saya update pengalaman melahirkan saya...nanti mama cite rasa sakit nak bersalin secara normal last2 kena operate jugak..ok daaa...


-hannah nur zahraa- ;)

saya masa ni umur 4 hari



16 comments:

AnneRaini said...

Tahniah anez...comel baby.

AnneRaini said...

Tahniah anez...comel baby.

SweetLikeWhat said...

mekasih kak anne... :)

♥ nana i am ♥ said...

tahniah sista :) nice name..hannah nur zahraa..hugss and kisses buat mama and baby ya :)

SweetLikeWhat said...

mekasih nana... :)

Golden Rose said...

congrats sis....sedap nama secomel orangnye

SweetLikeWhat said...

mekasih auntie comel :)

Cheyan said...

Congrats dear..chomel la baby u..hehehe..
Alhamdulillah selamt kedua ibu dan anak..itu yang penting

SweetLikeWhat said...

che yan : mekasih dear...tulah..bersyukur sgt.. :)

makcik rokiah said...

Alhamdulillah..tahniah! :-)

~ NANA ~ said...

congrats :)

izla said...

salam kenal :)

comelnya baby hannah!!
congrats on ur newborn :)

Hana Soffelia said...

Congrat dear... comelnya Hannah. Nama yg indah.

SweetLikeWhat said...

makcik rokiah : mekasih :)

nana : tq dear...

Izla : salam kenal kembali..

Hana : mekasih dear :)

amal said...

Tahniah dear. comel baby :)

SweetLikeWhat said...

amal : mekasih :)