Wednesday, 13 February 2013

Bestnye Lepak Kat Rumah Dengan Hannah *___*

Assalammualaikum



Mana semua mummy2 blogger ni?semua cuti lagi ka..?aku sorang jer koje agaknye..adoiii..bila dah cuti lama ni malas beno rasanye nak koje balik..rindu betul la kat hannah..

Bestnye kalau aku seorang suri rumahtangga yang berjaya..siap highlight lagi..haha..nak menunjukkan betapa besarnye cita-cita aku nak jadi suri rumah sepnuh masa..tak payah bangun pagi-pagi kejutkan hannah dan pergi hantar rumah opah..kesian sangat kan..tengah sedap-sedap tido aku angkat nak hantar rumah MIL..

Kite ni bertuah sangat dulu masa kecik-kecik mak ade jer kat rumah..seronok sangat..anak-anak kite?hujung minggu baru la kite ade kat rumah..rasa nak berhenti jer kerja..tapi kewangan membataskan aku berbuat demikian..wahh ayat..haha..

Hannah tunggu la papa dah kaya raya nanti mama berhenti koje ye..hahaha..
Pagi tadi hantar hannah rumah opah, biasanye atuk dah tunggu siap-siap depan pintu nak ambik hannah..papa dukung bagi kat atuk, die boleh paling taknak..haihla anak..agaknye dah seronok papa ngn mama banyak hari kat rumah, mula lah buat drama sedih pulak pagi-pagi ni..

Oh sedih sangat..rindunyeeeeeeeeeeeee kat hannah..bukan aku sorang jer kan..semua ibu-ibu yang bekerjaya rasa ape yang aku rasa..ape boleh buat..kehidupan zaman sekarang memerlukan pengorbanan yang sangat besar dengan perlu bekerja dan meninggalkan anak kat pengasuh..sedih..sedih..sedih... *_________*

Takpe semangat-semangat..kite perlu bangkit jadi seorang ibu yang kuat hahaha..dan aku juga punya cita-cita seperti ibu blogger INI 

Erm cukup tuh sedih-sedih..kang tempias pulak kat hannah tu..

Okey 

Daa......


mama rindu kamuuuuuu *________*


6 comments:

AnneRaini said...

mmg rindu kat anak hari2..betullah knea tunggu suami jadi kaya baru boleh berhenti..hehe

SweetLikeWhat said...

kak anne : kan k.anne..tp bile la agaknye nak kaya raya tu..hehe

Warna Warni Kehidupan said...

tak pe.. tak pe.. keje untuk masa depan anak2 juge kan..

SweetLikeWhat said...

betul..betul..betul :)

Fifi Nadhrah said...

same la dengan fifi.. da lame hantar resume untuk jawatan suri rumah.. tapi tak pernah approve lagi.. :(

SweetLikeWhat said...

fifi : sedihkan..kita doa sama2 moga makbul cita2 kite ni kan..