Wednesday, 6 March 2013

Hannah Dibuli~

Assalammualaikum

Bila aku balik rumah mak aku dan ade pulak pakcik dengan auntie2 hannah kat rumah, mulalah berlakunye kes pembulian ke atas Hannah..haha..

Aku anak sulung jadi Hannah adalah cucu pertama dalam family aku..juga anak sedara pertama buat adik-adik aku..jadi Hannah ni tentu lah jadi perhatian ramai..sampai kan kawan-kawan adik aku boleh datang rumah mak aku tiap kali aku balik coz rindu nak jumpe hannah..haha..siap mak bebudak tu pun datang nak jenguk Hannah..hihi

Hannah ni kan bising mulutnye..tu sebab banyak orang rindu kat die..wakakaka..abg ipar aku kat KL balik kg semata-mata rindu nak jumpe hannah..hahaha boleh???

Kakak ipar aku pulak sanggup balik kerja terus balik rumah MIL nak tolong jagakan hannah tiap hari isnin coz MIL ade kelas tajwid..perjalanan dari rumah die ke rumah MIL dalam 45 minit camtu..hebat tak penangan Hannah..hahaha

Okey balik kisah kena buli tadi..jauh beno dah merewangnye..haha..maap kawan-kawan..haha..jom layan gambo pulak...



Ceaa bangga pulak kena buli

hye auntie2 semua..comey tak kite pakai tudung ;)

tutup aurat ye kawan-kawan.. kata ustazah pilihan ;p

haha..muka dah bosan dibuli

ni sudah mendatangkan marah ni..kata hannah ;p

Last sekali nangis akibat dibuli oleh pakcik dan auntie2 nye..

Sekian..




8 comments:

Fifi Nadhrah said...

comel betul hannah.. ramai peminat.. kalau aunty dekat.. aunty pon nak jumpe hannah.. bagi kawan dgn ufairah!~

Cik Puan Rara said...

aloooo syiannya hannah,

Ibu Lala said...

Hye singgah sini ye.

Sian hannah kena buli ye..

Fifi Nadhrah said...

hannah.. nanti da besar.. buli balik.. hahaha.. kidding..

Umie Aisya said...

hehehe comel je!

zulaikha megat said...

salam kenal..

budak budak buat muka camner pun nmpak comel...

erna said...

hannah comel je pakai tudung. ok pulak hannah di pakaikan tudung. ada budak..sibuk nak tanggalkan tudung sebab tak selesa. hannah siap senyum lagi :)

salam perkenalan ye :)

SweetLikeWhat said...

fifi : bila dapat jumpe kan..fifi duk mane ek?

rara : kan auntie?

ibu lala : salam kenal jugak

umie : tq auntie aisya

zulaikha : betul2..

erna : salam kenal kembali :)