Monday, 4 March 2013

Hannah Mandi Laut ;)

Assalammualaikum

Sabtu baru ni mak, abah dan adik aku paling bongsu datang rumah aku..saje aku suruh datang sebab aku nak tengok kereta baru abah..wakakaka..

Semalam aku ajak lah mak dengan abah aku pergi mandi laut kat teluk batik..rumah aku ke teluk batik dalam 45 minit jer..aku kan dah lama gile tak mandi laut..jadi gedik sangat lah nak mandi ni..

Hannah pun kitorang mandikan sekali..hihi..kali ni die tak takut laut dah..sebelum ni hannah takut + menangis tengok laut..aku pernah story kat entri INI  

Aku pakaikan hannah singlet + seluar pendek jer sebab tak beli lagi swimming suit hannah..layankan aje..asal boleh mandi..hihi..ade jer kedai-kedai kat situ jual swimming suit tapi tak berkenan aku..tak comel..haha..

Okeylah jom layan gambar hannah mandi laut.. ;)



Ceaaa naik pelampung nemo lagi..rm13..aku beli kat kedai area situ jer..

'bestnya mandi laut'..kata hannah ;p


cea eksen je muka tuh..

Muka dah mengantuk berendam dalam air..

muka dah borink..


aku pulak cuak papa bawak hannah ke tengah sangat..huhu

abah aku taknak mandi..jadi abahlah penunggu beg2 kitorang..hihi


haha nampak macam sorang-sorang jer tuh..padahal papa ade nyorok belakang pelampung tuh..haha

Aku ade snap gambar adik dengan mak aku tapi takde pulak dalam camera..huhu..aku la agaknye tak tertekan button camera tuh..aptb..

Dalam 20minit jer aku rendamkan hannah dalam air laut tuh..papa kata hannah macam nak tertido dah dalam pelampung tuh..haha..agaknye sejuk berangin jer tu yang mengantuk pulak..lagipun semalam mendung jer..pukul11 pun tak panas lagi..takde kena sunburn pun..hihi

Tak puas mandi laut coz 20 minit jer aku dah naik nak mandikan hannah..erm next time lah pulak..

Okeylah..nanti ceciter lagi..

Daa............


12 comments:

Fifi Nadhrah said...

da lame tak pergi teluk batik.. last pergi tahun 2011 awal tahun.. rindunye.. dulu fifi selalu pergi sane.. study kat sri iskandar kan.. :)

SweetLikeWhat said...

fifi : oo yeke..uitm seri iskandar ekk.. ;)

Cik Mun said...

dah lama mun xmandi pantai..

Fifi Nadhrah said...

haah.. seri iskandar.. dekat je kan..

AnneRaini said...

Kasyah dulu lgsg xnak guna pelampung. berlagak mcm terer sgt..hehehe

YanaUjang said...

pelampung tu sgt menarik..! nk carik jugak aa..haha :p

Cik Puan Rara said...

hehehe omei je nemo.hannah x takut air eh.

SweetLikeWhat said...

cik mun : jom mandi kat teluk batik..hihi

fifi : aah dekat..tak dtg perak dah ke?mai singgah umah anis..hihi

k.anne : haha yeke k.anne..anak jantan kena la tunjuk terer.. ;)

yana : hihi..murah jer tuh..

rara : mula2 dulu nangis..skrg dah otai..hihi..

Erina Asmawani said...

Comey je Hannah siap terngantuk2 duk dalam pelampung eh..hehehe. Ley geng Aqil ni..suka air :D

Erina Asmawani said...

Comey je Hannah siap terngantuk2 duk dalam pelampung eh..hehehe. Ley geng Aqil ni..suka air :D

Ibu Lala said...

Saya tak berani nak bw anak2 mandi laut. Saya pun takut mandi laut ni. Hannah jangan nakal nakal tau. Mandi elok elok..

SweetLikeWhat said...

erin : hihi..hannah kuat tido..sampai tengah mandi pun boleh tertido..hihi

ibu lala : hihi..papa hannah pandai berenang..tu berani bawak hannah mandi laut.. ;)