Friday, 1 March 2013

Sama Tak???


Assalammualaikum

Ramai orang cakap hannah klon muka papa dia..sikit sangat yang cakap macam muka aku..semua kata hannah anak papa..haha..aku tak kisah...janji dia tetap anak aku..kuang...kuang..kuang..


Hannah dengan papa

Orang cakap anak perempuan ikut muka ayah, sejuk jer..taktau la sejuk dari segi mana..kamcing kot..haha..tapi time sekarang ni, hannah bangun tido mesti nak tengok muka mama die ni dulu..papa dukung jerit-jerit nangis sambil mulut membebel ammma..ammaa..ammaa..huahuahua..


dengan mama pulak
Tapi kalau bab main memang kamcing dengan papa lah..terkekek gelak..taktaulah ape yang lawak sangat..kalau mama ni buat muka paling buruk die boleh tak gelak..habis kuat pun senyum nampak gigi jelah...haihhh penat tau mama jadi badut nak bagi die gelak..wakakaka..

Malam tadi aku belek-belek album aku masa kecik-kecik..nak tengok kot-kot ade gambar aku sama macam hannah..terjumpa la gambar ni..ade ler iras-iras sikit..hahaha..yang penting telinga sama..telinga aku capang sikit kecik-kecik..hahha..tapi dah besar takde ler capang sangat..wakakaka..rambut pun sama..sikitttttttt..hihihi

Takpa telinga capang ikat sanggul lawa wooo..ngeh..ngeh..ngeh... ;p


Gambar diambil pada 1 syawal bertarikh 29.05.1987 hari jumaat

Siap ade caption lagi belakang gambar ni..mak aku memang rajin tulis date kat belakang gambar..hihi..masa ni umur aku dalam 9 bulan..comel tak???
tau comel kan..hahahaha.. ;p

Ni pulak versi anez junior..


hannah masa ni 6 bulan ;)

Ade ler iras sikit-sikit kan..

Anak korang lak ikut muka sapa???jom kongsi...


Daa...

nota : rase nak balik jer rindu hannah..haihh...

7 comments:

Hana Soffelia said...

Ha ah... sama, muka ayah la awk ni Hannah. Sma dgn Naurah, org ckp iras ayah dia. Ibu suka je. Sejukkkk. Aman harmoni hubungan ibu anak. Hahaha

Macam la kalo anak rupa ibu tu panas je. memandai je sape bg pepatah tu. hikhik

umma sharifah said...

muka budak2 ni kita tak leh nampak sekarang...kena tunggu diaorg umur 3 tahun lebih baru bleh nampak ikut sapa....

Fifi Nadhrah said...

same dengan muke ibu!~ ala.. fifi nak kene bukak album lame balik ni..

SweetLikeWhat said...

hana : hihi..takpe nanti dapat anak lelaki muka kite pulak ye dear.. ;)

umma : betul jugak tuh..muka baby ni cepat berubah-ubah..hii

fifi : cari tau..nanti letak kat blog..nak tengok jugak..

iedaurora said...

Same muka ibu mase kecik ^_^

SweetLikeWhat said...

Iedaurora : yeke auntie..bangga sket mama ni..hihi

Ros Anis Rusli said...

sama r muka!