Monday, 1 April 2013

Mama Pulak Buli ;p

Assalammualaikum


tali ape pulak ni ~ kata Hannah ;p

macam mana nak bukak ni ~ kata Hannah 

susahnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ kata Hannah

mama lepaskan lah hannah! ~ kata Hannah

papa!!!tengok mama ni..waaaaaaaaaaaaaaaaa ~ kata Hannah


Haaahaha..tula takmau duk diam lagi..duk dalam carseat pun taknak..nak memanjat jer dalam kereta..mama dah taktau nak buat ape..pasang seat belt kat dia..haha..melalak menangis nak keluar..

Alah mama just nak perkenalkan ciri-ciri keselamatan harus lah diutamakan ketika menaiki kereta..haha..dari kecik lah nak ajar supaya senang faham..melentur buluh biar dari rebungnya..gitewww..hihi..lol..

Okeylah..nanti ceciter lagi

KBYE!


4 comments:

Aeen said...

hahha..kesian dia kene buli ngn mama dia...hehe

ayunienorman said...

BW..nice blog..visit saya lak..:)ayunienorman@blogspot.com...tq

Fifi Nadhrah said...

comel betul si hannah tu.. muke penuh curige.. rasenye hannah nak makan je seat belt tu.. hihi..

Cik Mun said...

hahaha..jahat mama buli hannah ye..