Tuesday, 2 April 2013

Misi Mencuci Gambar

Assalammualaikum




Haa nak mencuci gambar pun ade bermisi bagai..Haha..projek besar lah katakan..*_______* sekarang aku tengah sibuk pilih gambar Hannah nak dicuci..beratus-ratus kot gambar nye tak pernah dicuci..

Mak aku dah bising..kome tak cuci ke gambar Hannah..mak tengok kome ni asyik tangkap gambo die jer..tapi takde pun dah jadi gambar..mak dulu-dulu dah habis kodak terus cuci..memanglah mak dulu takde digital2 nih..dulu-dulu nye camera kalau tak cuci lama-lama mau reput itu filem..haha..haih ade jer nak menjawab kennn...

Tula bila dah canggih sangat teknologi, tak sempat nak cuci gambar segala...semua simpan dalam hp/pendrive/pc..kalau kena virus ke hapa..ha menangis lah tak berlagu habis hilang semua gambar..jadi aku terus insaplah nak cuci jugak gambar Hannah tuh..simpan dalam album..album hadiah masa kawen dulu pun tak pernah guna..duk terceruk jer kat stor tuh..

Kalau aku tak buat nih, alamat nye asyik tertangguh lah nak cuci gambar si Hannah..kalau sempat tengahari ni nak pi kedai gambar jap nak anto cuci..sekarang sekeping bape posen ye..haha lol..tahap kritikal bape sen sekeping pun aku taktau dah..punye lah dah lama tak hantar gambar nak cuci..ade lagi ke kedai gambar???hahaha..lagi teruk..wakakakakakaka..

Okey lah nak sambung pilih gambar Hannah..kalau malas sangat aku cuci jelah semua senang..HAHAHA..

KBYE!

7 comments:

Hasrina said...

amboi fahionista nye baby

p.s. cuci ni sentimental dia lain tau

Mimy Hamid said...

lg senang buat photobook je...ada byk promo

Cik Puan Rara said...

mmg pon.pic skrg ni mmg xbercuci dh.tgk dlm fb je.

Cik Mun said...

cuci jgn xcuci..hehe

Fifi Nadhrah said...

buat photobook la ibu hannah.. hihi.. lagi senang..

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom tukar link, citer dan pendapat. kalu sudi, mari follow kite jugak eh... maceh...

AnneRaini said...

akak pun dah lama plan nak cuci tp smpi skrg tak buat pun..hahaha