Thursday, 16 May 2013

Pertama Kali Lagi : Menyambut Hari Ibu

Assalammualaikum

Baru dapat rehat jap..hari ni sekolah aku ade majlis sambutan hari guru..sibuk bukan main aku..lalalla :p tak habis lagi majlisnye..aku curi-curi masa update blog jap..Selamat Hari Guru kepada semua yang bergelar guru ye..bukan senang nak mendidik anak bangsa menjadi insan berguna..kalian semua insan hebat..oh lupa buat mak dan abah ku juga..kalian guru terbaik buat aku..terima kasih pada kalian.. :')

Okey next..ni entri basi lagi..sabtu lepas aku balik rumah mak abah aku..tiap 2 minggu sekali memang wajib papa Hannah bawak mama Hannah ni balik rumah mak pak dia ye..haha lol..

Oh sebelum tuh nak ucap Selamat Hari Ibu pada korang semua yang bergelar ibu..kita semua ibu hebat..yeahhh!!! eh tetiba semangat luar biasa ni ape hal..kahkahkah..dahla wish pun lambat..ampun.. ;p

Papa Hannah bukan antara orang yang pandai buat suprise ye kawan2..dah cakap siap-siap sok kite pergi beli kek sambut hari ibu ye..haha..boleh lah..janji dia ingat dan ade juga iniasitif nak sambut..kikiki..aku pun jenis tak kisah..ade-ade lah..takde pun ok jer..eleh konon tak kisah..motip sangat kan ;p

So pagi ahad keluar pergi teman papa usha2 keta..dah settle pergi singgah tutti fruitti..papa belanja makan eskrem..yeay!!..Allah suka bebenor macam tak pernah makan eskrem..lalallaa.. ;p
Isi selagi mau kata papa..kakakakaka..



okey cik Hannah kite, dapat makan biskut panjang tu jer.. ;p




selamat hari ibu mama kata Hannah ;)


Bagi Hannah rase sikit eskrem, die buat muka..haha sejuklah tuh..orang jarang makan eskrem camtulah.. ;p Ber 'romantik' makan eskrem bagai cau pergi secret recipe pulak..membeli dan membelah...eh eh.. 


3 jenerasi :)

Simple jer sambutan hari ibu kami..tangkap-tangkap gambar..peluk-peluk mak, salam-salam mak dan ucap selamat hari ibu dan terima kasih mak..eeh macam raya pulak..hihi..bagi aku tiap hari adalah hari ibu..sebab mak adalah tunggak kehidupan aku..mak lah segala-galanya pada aku..terima kasih/wang ringgit pada mak tu tak cukup membalas jasa-jasa mak pada aku..cuma aku akan jadi anak yang sentiasa ingat mak dalam setiap doaku , semoga mak sentiasa dalam lindunganNya, sihat-sihat selalu, berbahagia di dunia dan di akhirat nanti..takde ape yang dapat menggantikan dirimu wahai mak..aku berbangga menjadi anak mu!!! terima kasih mak..selamat hari ibu :')


Hannah tu kalau boleh die nak terkam kek tu..jenuh pegang die takmau diam nak jugak lompat atas itu kek..aiyakkkk


kek dari papa Hannah untuk mak mertuanya dan isterinye..terima kasih papa :)


tepek gambar cik Hannah ni haa..gambar masa otw balik ipoh..singgah makan jap..kebulur mak paknye..haih..


Okeylah..nanti sembang lagi..

Daaa....


p/s : nanti aku terjah blog korang ye..minggu ni aku bz bebeno..haih ;)

8 comments:

Cik Mun said...

selamat hari ibu ye :)

izzah said...

seronok bila dapat sambut hari ibu beramai2 yek....meriah je rasa kan....=)

cik imperfect said...

wah bestnyer tengok kek tu .. selamat hari ibu :)

Fifi Nadhrah said...

fifi sambut hari ibu dekat langkawi.. hihi.. tapi hari tu penuh tragedi kot.. tggu nanti fifi update..

Nadt said...

pun baru berkesempatan nak blogwalking..anyway happy belated mommy's day..

Hana Soffelia said...

eh.. mcm mana tak perasan entry ni..
btw, hana sambut hari ibu awal ari tu. Sebab jauhkan blik kg. hehe kek tu nampak sedap sgt..

ct@m@n@qieem said...

selamat ari ibu...new dlm prnulisan blog ni...rjin2 mnjengah ye...=)

http://ctamanaqim.blogspot.com

With Julia said...

Ibu anez mudah lah tgk...best yer sambut hari ibu kek beshhh....hannah pun nanti becar akan jadi ibu nanti suatu hari akn dtg....sonok kan jadi ibu :)