Tuesday, 17 September 2013

Besday Party Puteri Iman Sophea ;)

Assalammualaikum

Okey lama gile blog ni tak ber'update..aku bz mengalah kan ape jer..group gojes/wassap geng kuda/instagram semua nak kena tengok..sedikit sebanyak blog terpinggir kejap..ok tu jer nak bagitau..sekian..

Sabtu lepas aku mencemar duli ke rumah mak rara..nak meraikan besday party princess..rara buat kat ipoh, jadi dapatla aku pergi..kalau kat KL mungkin hanya dapat tengok dari jauh jela..

Pagi sabtu tu aku hantar MIL pergi rumah kenduri kat Teluk Intan dulu..11.30 baru aku gerak ke ipoh..dengan jam lagi kat tol simpang pulai..aku janji dengan rara nak sampai kul1 coz rara nak sewa mesin coklat fountain aku tu jadi kena sampai awal lah kan..aku dah cuak dah takut rara marah..kul2 lebih baru sampai rumah rara..matiklaaa..haha

Tapi alhamdulillah rara sambut aku dengan senyuman yang menggoda sekali..wakakkakaa..terima kasih la mu faham atas kesulitan ku wahai sahabat..ekekekkee..dah hantar mesin aku terus cau g tesco..g solat zohor dulu..awal lagi kan..majlis pun tak mula lagi..aku cakap kat ra kang aku datang balik..ra kata ha yelah..kang datang makan tau..

Jalan2 dalam tesco tak sedor jam dah kul430..tanjat gugurl..nasib tak tgk jam dah kul8..masa tu khemah pun dah bukak..wakakaka..mintak ampun ye incess..tak dapat tgk incess potong kek..ni semua salah uncle asri duk lama sangat dalam kedai MR DIY tu..wuwuwuww..

Hphone tgl lak dalam keta..tengok ade 2 miscall dari rara..tengok kat wassap pun rara anto msg.."anez mehla makan..anez katne..kenapa tak datang lagi..meh la makan..aduhhh matikla..sian rara mesti ingat kitorang tak datang..ampunnn..

Eh panjang lak kan entry aku hari ni..jom layan gambo lah..letih plak aku menaip ni ha..


dah ape mimpi aku pakai shawl plak ha..muka pun dah macam kuih pau

sembang tak ingat nak balik papa hannah ngn papa incess ni


mata anak-anak ke lain mak ke lain..kakaka
ni papa incess la buat lawak ape tah masa ni..kekekee
banyak hadiah iye..


bukak hadiah perantin..ekeke
sepupu rara..berkenan betul ngn aku..siap duk atas riba aku sambil tgk incess bukak hadiah..aku dah cuak ai takkan ade baby plak dalam perut..kakakakakakaa..rupanya taqif ni memang peramah..hahaa..

Dalam kul630 aku mintak diri nak baik..dah babai2..cium2..sudahnya tersangkut plak kat luar sembang ngn hubby ra..dekal 7 lebih baru kitorg balik..tu pun macam susah gile papa hannah ngn papa incess nak tamat perbualan..sampai terpaksa ku kata, jom la kite..hannah pun siap tido lagi..hahahhahaha..

Mekasih ra jemput kami..majlis sangat meriah..candy buffet sangat comel, deco sangat kretip, makanan super sedap..semua mak rara masak..terbaikk..hebat betul mak rara..buat sorang2 jer..seronok kenal ngn family ra..mak sempoi habis..mak mertua pun sporting giless..hubby ra sangat2 peramah..macam2 kitorang sembang kat luar tu..kakakakkaa..

Oklah nanti sembang lagi..cite pasal incess 'ngeteh' ngn hannah plak..

Daa..


9 comments:

erin said...

holohh comelnya princess, sebijik ayah dia kan, hannah yg glemer, nanti suh mama buat entry pasal hannah masuk tv tau..hehe :)

e k i n ♥ y u s r i said...

princess comel
hannah yg glamor pon comel
hehehe

Cik Puan Rara said...

Hhhahah yelah.rara dh cuak ingat anez majuk.xnk dtg.sedih.rupnya stuck.kat tesco.hehehe.

~ NANA ~ said...

seronok la tu dpt jumpa? jauh tu kat teluk intan...hehe

dua2 baby sgt comel ok! sgt banyak hadiah yg princess dpt, besar2 pulak tu

yUmiE AzuRa said...

comeynye budak 2 org ni..
mmuahhh

Chekgu Azrine said...

Bestnya dpt jmpa rara...bilala akk nk dpt jmpa rara nih..hehe

Hana Soffelia said...

wah besntnya kome. kemain kan lepak lama2. jeles betul.

Wawa said...

awak...awak...geng kuda tu apa?
deng! kahkahkah!

Umi Qi said...

Hoh jeles tgk...sbb Umi Qi xd...huwaaaaaaaaa tp kan nak puji sgt2 ratu gojes dua orang nih....mama hannah pakai shawl lawa gilerrrrrrrrrr...mcm budak2 je tgk...sila selalu pakai shawl mama hannah...hehehhe gempak majlis sofia :)