Wednesday, 18 September 2013

Hannah dan Princess 'ngeteh' ;p

Assalammualaikum..

Ahad malam kitorang lepak lagi..pasal nye rara nak anto mesin aku tu ha..aku lupa nak ajak mama arissa..ampun kawan!!!!tak teringat lansung..lepas ni pasti tau!!!

Janji kat burger bako ipoh..dekat gilee ngn rumah mak aku..camno aku leh tak pasan???sembang ngn lan suami rara masa besday party tu baru tau kewujudan burger bako tu..ingatkan kat KL jer ade burger bako..ekeke..

Lan teringin makan chicken chop kata rara..so janji ler kat situ..
kitorang order chicken chop..itu pun share..pasalnye kitorang dah kenyang gile melantak kat besday party anak kawan aku petang tuh..

Macam-macam kitorang sembang..rasa taknak balik..hahaha..sebabkan anak2 dah mengantuk jer..kalau tak mau sampai ke pagi kot..

Jam kul10 kitorang pun beransur lah..tapi sambung sembang lagi kat luar..rancang nak pergi bercuti bersama..kakakkaa..


















kami ;)

ra mu jangan tak jadi lak rancangan kite tu tau..genting tutup..kite g swiss garden lah..lalalala

etty mu nak ikut kan..jom sekali!!!kakakaaka..

hubungan ni dari alam maya jer..tapi rasa macam dah berpuluh tahun kenal..moga ukhwah ni berkekalan lah sampai bila-bila..aminnn..

ra mu balik ipoh jangan lupa ajak aku lepak lagi tau..

oklah nanti sambung lagi..

Daaaa....


15 comments:

Siti Nursyamimi said...

i sangat jelusss ok! hehehe..
nyway, princess n hannah comey sesangat..

rinoa squall said...

pandai dia sembang...heheh ^_^

♥ ROS ♥ said...

Bestnye.. Bla kasi humaira hannah ngeteh lak.hahaha

adrianna syaz said...

Baby comey2 :D

Chekgu Azrine said...

Terbaik!!

Umi Qi said...

Hahahha lucu tgk anak2 gojes berjemah sakan...woiiiii korang nk pi holiday sesama x ajok Umi Qi apahal...nak tembak ka? hahahhaha

ctmah said...

hey!nak bercuti tak ajak yek..dush dush kekeke

yUmiE AzuRa said...

oitt mne boleh plan cuti xajak!!ciss

Cik Puan Rara said...

dialog tu sgt kelakar hokehhhh~ hahaha.anez t lepak ag taw! sonok sgt borak.mcm xnk balik! haih~ ok2,pla kita bulan 12 jd taw!

Wawa Yusoff said...

amboi.. kemain mak2 kan.. kecik2 dah heret anak dara pi gossip. hehehehe

e.t.t.y said...

CAMERON WOIIII...JOM JOM

YanaUjang said...

jemah sgt kan..like mother like doter gitu..hahaha :p

faizura razak said...

Kdai burger bakar tu kat mana?

SweetLikeWhat said...

faizura razak : dekat deretan kedai dulu riomoda lama..skrg kedai 2 hinggit..baris kedai tulah ;)

mychessypie said...

ok.. sgt real dialog ngan gambar ok... so sweet.... :)