Friday, 11 October 2013

Jumpa Gambar Lama~

Assalammualaikum

Semalam aku jumpe balik pendrive ku setelah sekian lama menghilangkan diri..lega hatiku..sebab dalam pendrive ni banyak gile gambo..aku godek2 jumpe gambo hannah berendoi dengan aqiqah hannah..aku ade buat aqiqah dan berendoi hannah tapi takde buat entri..masa tu kemalasan ape pun aku taktau..jadi hari ni aku nak cite pasal cite lama lah..amponnn dulu sesiap!!!nak buat kenangan..sok dah besar hannah leh baca pasal aqiqah dengan berendoi die..

Aku buat aqiqah hannah masa die 6 bulan tak silap..aku buat kat rumah mak aku..sembelih kambing seekor..semua caterer yang settle kan dari kambing sampai la bab makan semua..kitorang tinggal bayo dan goyang kaki jer..haha..khemah dengan makan abah settle kan..kitorang spend duit kambing saje...sayang abah sangat!!!

Masa aqiqah hannah ni sempat ku buat puding 100 bekas dengan candy buffet..bukan main aqiqah ade candy buffet bagai..bahahaha..masa ni aku saje2 cuba buat praktis tuk besday party Hannah..dah kenapa awal sangat nak praktisnye..bahahhaa..aku mmg suke buat benda gini tapi tak kretip mana pun..main hentam jer..semua last minit..puding pun pagi tulah baru nak buat..semua nak last minit tapi nasib sempat siap sebelum jiran2 datang dalam kul12 gitu..



puding strawberi ku..bawahnye castard..

ketiduran tunggu mama buat puding..

candy buffet yang ala kadar saje...

close up sket..konon!!!

kek tu sedap..murah jer..rm35 jer tak silap...

amboi silang kaki ye hannah..mem besar sangat nih..

mama dengan hannah

pink !!!haha

Tetamu sangat ramai hari tu..memang habis lauk pauk..tinggal gulai nangka jer..daging kambing clear..hehe

Berendoi hannah pulak buat kat rumah mak mertua ku..baru lah adil dan saksama..kehkehkeh..rasenye masa hannah 5 bulan..bulan sebelum buat aqiqah..dah besar baru lah hannah naik buai..haha..sebab mak mertua ku nak buat jugak masa kenduri kawen kakak ipar aku..pagi tu naik buai, tengahari kenduri kawen kakak ipar aku..jimat..hahhaa..kitorang cuma deco buai jer..deco buai hannah yang besi tu jer..jimat lagi..haha..

Goodies bag untuk orang marhaban semua mak mertua ku yang sediakan..kitorang ni goyang kaki badan jer..haha..ala marhaban ni geng mak mertua aku jugak..mak mertua ku memang ade group marhaban..hehe..



comel tak..buaian jimat cermat..hehe

hannah tunggu masuk buai

mak mertua aku yang belakang sekali tuh

hannah tido jer..senang mama hehe

jadi anak yang solehah tau syg

kenduri kawen kak ipar aku color biru

Ok dah settle mengimbas kenangan..

Nanti sembang lagi..

Daaaa..


13 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

comelnye hanna kecik2

erin said...

wehh comelnya hannah bambam

Cik Puan Rara said...

hannah bambam btoi masa baby kan.

Hana Soffelia said...

lain la muka hannah masa baby.. meriah majlis berendoi hannah

aznor ibrahim said...

bulatnye hannah kecik2 dlu..huhu

Mimy Hamid said...

kakmi pun ada citer baling belakang berbuai fayel tak story...omel la hannah masa baby..

Umie Aisya said...

comelnya hannah bambam!candy buffet pn nice!

Fifi Nadhrah said...

fifi pon baru je update cerite setahun lebih yang lepas.. hahaha.. maka diampunkan.. miahaha..

btw.. hannah comel sangat.. mesti terase rindu mase die kecik2..

~ NANA ~ said...

ahhhh jatuh cinta tgk hannah! sgt cute okeyyyy

Fifi Nadhrah said...

ni mesti da cuti raye ni.. sebab tu tak update kan?

Zuraidah Butang said...

buat sendiri ke candy buffet tu..wah kagum2..heheh

Umi Qi said...

Hanna kecik masyaAllah comel sgt2....aummmmmmmm

LisaLisut said...

masa dia baby dlu comel gileeeeeeeee(skrg pn comel jgk haha)