Saturday, 9 November 2013

Oh Sabtu Ku~

Assalammualaikum

Aku sorang jer koje agaknye harini ye..pagi tadi kul630 aku dah gerak ke PLGDP Sungai Buloh nih..sg buloh ni dekat hutan melintang kome..bukan sg buluh selangor tau..haha

Aarghhh mengantuk betul..bestnya dapat tido sambil mengulit Hannah..dah lah pagi tadi Hannah menangis nak ikut aku pergi koje..sampai papa kena bawak jalan-jalan naik motor kul630 pagi tuh baru lah dia diam..HAHAHA aptb kata papa.. 

Dari rumah aku ke tempat bertugas ni ambik masa sejam kot..naik lenguh pinggang aku 4 hari ni ulang alik..aduhhhh...nasib isnin ni last..hari ni sekerat hari jer...kalau tak kejung aku kat sini orang lain sedap cuti aku koje..

Aku kena handle kursus KBAT cikgu-cikgu sekolah menengah ni..bosan kot..aku rase takyah urusetia pun takpe..saje kan ppd ni nak bagi aku koje cuti-cuti ni..haihla..ape nak buat dah arahan kan..'berkhidmat untuk negara' katanya..choiii sangat..haha



mengadap lah aku pokok kelapa sawit yang membosankan..haha


Cepatlah pukul1..rindu dah kat Hannah...

Tah ade tah idak orang baca bebelan aku hari cuti-cuti gini..

KBAI!


18 comments:

Cik Puan Mimi said...

Adaaaa. Aku yg baca hihihi. Selamat bekerja yongg

Cik Mun said...

hehehe..selamat bekerja ye..

Ann Ishak said...

ada yang baca tau, selamat bekerja di hujung minggu hiksss :)

Mimy Hamid said...

keje sabtu rasa kejap je pun

~ NANA ~ said...

baru baca! hahaha...takpe la, hari ni dh boleh landing2 kan

Umi Qi said...

Kuat betul bekerja mama hannah nih....windu anak kan anez....pasti!

~AmyLiana86~ said...

sabo jela..hehe

Fifi Nadhrah said...

fifi bace hari isnin.. hihi..

Cik Puan Rara said...

hahahahaha sabo jelah~

CikNaa said...

CIKGU best tak keje sabtu? hewhew..

Seri Selaseh said...

selamat bekerja. Yg cuti plak.. selamat becuti

Fifi Nadhrah said...

fifi singgah sini..

Umi Qi said...

Lama yer x update blog sayang...cpt2 update ye

Fifi Nadhrah said...

lamenye tak update blog..

Fifi Nadhrah said...

hahaha.. kite da nak besalin.. lepas tu turn anis la kan?

Hana Soffelia said...

Hellooooo tuan rumah takde ke?

Fifi Nadhrah said...

update la anis.. hihi..

Anonymous said...

Hi would you mind sharing which blog platform you're using?
I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a difficult time making a
decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!


my blog post all-natural pores and skin products