Wednesday, 16 January 2013

Wordless Wednesday #12 | Hannah & Mama..


Assalammualaikum..


Hannah 1st holiday trip : penang ;)




Tuesday, 8 January 2013

Teluk Batik

Assalammualaikum

Cuti tahun baru hari tu bawak hannah pergi tengok laut..bukan main excited mama nak rendam hannah dalam air laut..tapi sampai teluk batik papa pulak tak bagi..papa risau hannah ellergic air laut ke ape..

Hye sume..mama bawak caye tengok laut ni..


Bentang tikar dan lepak-lepak tepi laut..tangkap2 gambar, makan aiskrim dan satay ikan..sedap....pujuk la papa nak jugak rendam hannah dalam air laut..last2 papa kata..ok boleh rendam kaki hannah jer..jadi lah..hehe..

heh..heh..bergaye tak caye ;p


Mama pun celup lah kaki hannah dalam laut...dia buat muka..mula cebik-cebik last-last menangis sekuat hati..takut sangat die tengok ombak nak datang dekat dia..punya la kuat peluk papa..tarik-tarik baju papa..

mama cepat la angkat caye..caye takut laut..........

badmood dah..hehe..
caye budak takut laut

Haahaha..baru celup kaki..kalau rendam badan semua mau satu teluk batik dengan hannah menjerit..kuikukui..baby memang takut laut ekk?mungkin sebab bunyi ombak tu kot ye..

Takpe nanti nak bawak lagi..dah biasa lame-lame ok lah kan..

K lah tu jer cite tahun baru hari tu..baru nak update..haihhh..

Okey Daaa..