Wednesday, 11 February 2015

Kisahnya Frozen~

Assalammualaikum


Nak cerita pasal hannah yang suka sangat..eh tak..terlampau dan melampau suka dengan movie frozen tu..masalahnye sekarang aku tengok makin teruk pulak ketagih tengok cerita tu..balik rumah opah je mesti suruh pasang CD Frozen tu..papa nak tengok berita pun tak boleh haha..pendek kata nampak jer tv nak frozen..nampak jer frozen nak tv haha



Tiap-tiap malam sekarang ni layan cite tu je..dia tahan tu tengok bagi habis jugak..sanggup tahan mata..eee berhantu betul la frozen tu..aku tengok adik memula buat dek jer bila pasang cite tu..dah lama-lama puluh kali ulang adik pun sekaki layan jugak..die boleh statik jer tengok movie tu..



Aduhh sakit kepala mak ko ni tau hadeen..kamu tu baru 6 bulan tau dah pandai tengok tv..aduhaiiii budak sekarang..dengan mama sekali terjebak beli tudung aj corak frozen sebabkan hannah ni minat sangat..haha alasan sangat mak ko..sekarang dah slow sikit dah dengan aj..tak daya nak kejar design dah terlampau laju..bahahaha



Haritu berjaya potty train hannah, aku hadiahkan dia spenda frozen 3 helai..dahh sudah tiap masa nak pakai yang tu jugakkk...ayoooo..sekarang upin ipin sebelah mata jer..dah berpatah arang berkerat rotan dengan upin ipin..wakkakakaka



Semua watak dalam tu hannah dah hafal..olaf, steven, kristoff, prince han, princess ana, princess elsa..tengok dengan mak kau sekali kena hafal..segala buku warna dia, puzzle dia, baju tido, semua nye frozen..masa frozen ni baru-baru keluar tu aku bagi gak dia tengok..tapi dia tak layan pun..mesti tak paham lah tu masa tu..bahaha..sejak dah besar sikit ni baru la addict gila dengan frozen tu haha





adik terpaksa tengok frozen jugak..haha






K nanti sembang lagi..

BAI!

4 comments:

DYatie ABakar said...

hahahaha.. ku memahami perasaan mu anis oi. arissa ritu macam tu la. bukan sekadar kenak buka cd sentiasa, kitorg kena masuk kan dalam tab jugak sbb kalau jalan jauh dia layan gak frozen. balik ipoh pun kena bawak. frozen manjang! aku laki aku adik aku semua dah hafal. ni dah tak. tapi lagi dahsyat. dia buka youtube. grrrrr.

Aeen said...

hahahah....kelakar la hannah ni....anak yang minat..dgn mak2 sekali terjebak minat sekali kan..heheh

SweetLikeWhat said...

yati : kan!aku geram tau cepat nai dorang belajar..pastu kalau benda2 camtu cepat jer serap..haha

aeen : tulah..100 kali ulang ain..sobsss T__T

Julia Johari said...

hahahhahha kelakar hannah ni...habis semua dia hafal nama frozen tu hebattt...adik redho kakak ye fav hehehe