Thursday, 19 March 2015

Euwwww Lizard!

Assalammualaikum

HAHAHAHHAHA!ha siap gelak dulu...hannah la punya pasal..cerita pagi tadi..aku tak habis lagi gelak sampai sekarang..kahkahkah..

Kisahnye pagi tadi aku nak mandikan dia..dia dah masuk dulu dalam bilik air, dah siap mandi duk bawah shower...aku kat luar ambik towel dia..bila aku nak masuk tu aku nampak macam cicak kat tepi kaki hannah tau..aku ni kan rabun teruk..so macam kabur-kabur sikit..aku jenguk la tengkuk ni dekat sikit..memang sah!cicak!

Aku takde la takut sangat cicak tu..tapi aku geli kang merayap atas aku..aku cakap la kat hannah dengan lemah lembut jer..

AKU : kakak.....ada lizard kat kaki kakak....

HANNAH : ha?sambil pandang bawah..

Apa lagi..beberapa saat kemudian..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lizard pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hannah menjerit...kuat gile ko tau tak..bergegar bilik air aku rasa..orang sebelah mesti terbangun tido terus dengan hannah jerit..kahkahkahkah..

Aku berdiri kat pintu bilik air lagi sambil gelak..haha jahat punya mak pergi gelak jer..

Aku tengok lizard tu mcm tak boleh pergi sebab kena air shower tu kan..tapi bila hannah jerit terus cicak tu lari...hahahaa

Bila dah lari tu baru aku masuk peluk hannah pujuk dia..kuat gila nangis masa aku peluk tu..hahaha..sambil nangis tu dia sempat lagi cakap tunggu la papa balik, hannah suruh papa pukul lizard..hahahaa asri takde pergi kursus dari isnin haritu sampai harini...

Masa kecik dulu memang ktorang suka takutkan hannah dengan cicak..kalau dia meragam ke ape ke..kitorang cakap kang lizard gigit..masa tu dia taktau pun apa lizard tu..sampai sekarang memang dia cukup takut dengan lizard tu..hahaha..

Memang dia tak sangka agaknya lizard tu kat kaki dia..sebab selalu nampak kat dinding jer..mengeletar aku tengok..sian pulak..haha..


budak takut lizard..haha

Oklah nanti sembang lagi..netbook aku ada lagi satu tak settle..haha

KBAI!

3 comments:

Allene typicalmommy said...

org pmpuan ok la tkut cicak...
anak aku siap kejar cicak.. scary ok...

BTS said...

dan seangkatan dengannya..lipas

safurara said...

hoih aku pon! xbleh blah ah cicak! x suka!