Monday, 23 March 2015

Hari Keluarga JPS~

Assalammualaikum

Ofis asri buat hari keluarga haritu..baru nak update ha..aku tak bawak hadeen pun haritu..kesian kat dia..kang panas-panas dia tak selesa..dia dah la tak boleh tak cukup tido..dia stress kalau kacau time tido dia..haha kuat tido tau budak tu..tinggal la hadeen dengan opah..

Kul8 kitorang dah sampai kat tempat event tu..dorang buat event ni kat tepi sungai..sesuai lah dengan JPS kan berkaitan sungai kan..siap boleh naik boat lagi kalau teringin nak round sungai perak..haha

Asri tak cakap pun nak main game ape semua haritu..aku dengan bangganye pakai skirt haritu..merah lagi..haha..dah nak sampai baru lah cakap kat aku nape tak pakai seluar..jap lagi nak main game ikat kaki berpasangan..laaaaa apsal dari rumah tak cakap..geram aku tau     -_______-

Tak banyak pun tangkap gambar haritu..aku macam blur2 sket sebab first time join hari keluarga JPS ni..staf nye semua tak kenal lagi..yelah asri pun baru setahun kan kerja JPS ni..

Aku main la game masuk manik dalam benang dengan bowling dengan buah kelapa..oh lagi satu pertandingan gubahan..semua kalah haha..tak bernasib baik aku haritu..asri pulak masuk pertandingan teh tarik..dapat no3..eh tak sangka lak laki aku pandai buat teh tarik..kah!eleh tah2 juri tu kawan baik dia..lalalallaa ;p

Ada inflatable bouncer lagi..tapi hannah takut nak main..seram kot takut bebudak besar terlompat atas dia..haha..

Best sangat family day..balik dapat hamper lagi satu sorang..cabutan bertuah memang tak bertuah..asri lupa nak masukkan lagi satu kupon dalam tabung tu..denggg!memang sampai sudahlah tak bertuah..HAHA!

Bulan 5 ni ada family day lagi..family day geng gojes!tazabarrr!









Oklah nanti sembang lagi

BAI!