Tuesday, 17 March 2015

Instant Shawl Meletup-Letup!

Assalammualaikum

Ececeece semangat aku update blog pagi nih..tepuk tangan untuk diri sendiri walaupun ada 6 bijik lagi netbook tak settle..takpe esok siap lah tu..kehkehkeh..

Nak review instant shawl yang Rara hadiahkan aku ni..jangan jeles..LALALALA..Rara dah bagi lama aku jer lupa nak pakai..hehe..aku kan dah berpatah arang dengan aj..sekarang misi nak kumpul instant la pulak..senang pun senang..bergaya lagi..dan no 1 best TAK PAYAH GOSOK!haha dasar pemalas..eh tapi sebelum ni aku rajin tau sebab aku pakai bawal..lalalala..


hadeen stress pagi-pagi mak paksa bergambar..lalalalala

Rara jual instant shawl tak payah gosok hoii sekarang..macam-macam design..

Follow lah ig dia

@safuraonlineshop
@safuraonlineshop
@safuraonlineshop

Korang mesti puas hati..jangan risau servis tiptop meletup letup..hehehe

Tokey instant shawl yang jelita pakai instant shawl nelofar..kenapa?kenapa lawa sangat shawl tu..waaaaa

Oklah esok sembang lagi kalau rajin..kehkehkeh..


KBAI

9 comments:

Ibu Lala said...

Suka tgk depan mata kalau nak beli barang. Rara ada kedai x

Aeen said...

skang ni pun ain nk kumpul beli instant shawl je..senang sikit..tinggal sarung je..hehe..

CikNaa said...

oii nak free jugak! hahaha..

Mimie_Zatun said...

cantik shawl.. salam kenal :)

safurara said...

hahahahaha mekasih nisss.lap u!

SweetLikeWhat said...

Rara takde kedai lagi..tapi dia boleh cod area ampang rasa nye :)

SweetLikeWhat said...

Kan ain..senang..anak dah dua ni sarung je..hehe

SweetLikeWhat said...

Hai..salam kenal :)

SweetLikeWhat said...

Lap u to haha