Wednesday, 25 March 2015

Papa Buat Surprise~

Assalammualaikum

Asri pergi kursus semalam dekat kl..semalam aje..kul830 malam tadi sampai dah..

Balik-balik bawak kotak besar untuk hannah dengan adik katanye..macam biasa mama takde..sobsss.. -__-

Ambik hannah dengan hadeen kat rumah mil..sampai-sampai terus papa bagi hadiah kat hannah..excited kemain lagi..tak sabar sangat dah..cepat la papa..hadiah ape tu..hadiah hannah ke..bising mulut nye tanya macam-macam haha..

Bukak jer kotak tu....

tak sabar dah nak bukak

HAHA!kelakar gila muka ;p


 




sampai rumah sambung main dengan adik..masa kat rumah opah adik tido..

HAHAHA..terkujat sangat muka tengok patung anna tu..haha..cee siap kiss papa lagi..terima kasih papa..sayang papa..amboiii kemainn lagi ye..

Mana lah tak terkujat, obses gila dengan frozen sekarang..suka sangat dapat princess anna tu..

Adik pulak, papa belikan olaf..kemain die gelak-gelak main dengan olaf..suka sangat..habis kaki tangan olaf kena gigit >.<

Oklah nanti sembang lagi..

Daa..


7 comments:

Aeen said...

wahhh..dpt patung frozen...tgk adik tu amboii bukan main suka dia main ngn olaf....heheh...

mrs kayrul said...

kemain seronok diorg..excited sgt hannah tue

mrs kayrul said...

kemain seronok diorg..excited sgt hannah tue

Hana Soffelia said...

hahah siyes kelakar muka hannah terkejut tgk present tu. comel je..

Ibu Lala said...

Beli kat mana tu. X pernah jumpa pun. Olaf tu yg menarik.

umie shahidah said...

omeynye peminat frozen nih

safurara said...

Dapat jugak olaf eh.heheeh