Friday, 10 April 2015

Bila Anak Tahu Nama Kita

Assalammualaikum

Malam tadi aku kat dapur basuh pinggan...terngiang-ngiang suara budak kecik nama Hannah tu...panggil anis..o anis..where are u..o anis..anis..where are u..

Aku pun tanya dari dapur, apa kakak?ha! tu dia anis T__T

Amboi-amboi sekarang panggil mak ko anis je ye..mama bukan kawan awak tau..aku tanya sapa anis..mama la anis..amboiii dah tau nama mama..

Asri balik surau..dia tengah tengok tv..ha kakak papa dah balik tu..dia pergi kat sliding door sambil cakap lambatnya mohd asri balik.. T_T

Aku taktau nak gelak ke nak marah..HAHA..aku terangkan kat dia mana boleh panggil mama n papa dengan nama jer..tak baik tau..panggil mama, papa, adik..eh bukan adik lah..hadeen! -__-

Sampai sekarang dia bahasa kan nama jer dengan adik..aku suruh panggil adik taknak nye dia..dia panggil hadeen je..kadang-kadang tu aku panggil kakak, dia buat-buat tak dengar jer..aku panggil hannah!laju je datang..apakahhh..ni kes taknak mengaku kakak ke atau taknak rasa diri lebih tua.. >.<

kakak Hannah 
Jangan panggil opah rokiah dah lah ye kakak..stress opah kang..HAHA

Ok Bai!


3 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

hehehe
comel

Maizatul Akma said...

haha same la dhia..

skrg suke2 ht die je.. kejap2 mami.. kejap2 My.. kejap2 B..... -..-

Ina Haireina said...

hehehe.. comel je..
kalau dah pandai bercakap..