Monday, 27 April 2015

Birthday Party Ladybird Theme Double D

Assalammualaikum

Mengantuk aku tak habis lagi ni..semalam aku dari KL sampai kg gajah dalam 1130 malam..terus memasing terbungkang kepenatan haha..tak rancang pun nak pergi besday party dhia dengan dayyin ni..asri lah tetiba ajak jom lah pergi...

Perghhh ternganga la aku mendengar nye..kelam kabut la aku pergi siap..mandikan budak-budak tu, siap kan barang segala pukul1 jugak keluar rumahnya..yela tak plan kan..kalau plan dari awal, pagi-pagi dah gerak keluar dah..

Dah lama tak buat keje gila macam ni..haha..3 jam jugak kg gajah-KL..campur sesat lagi..haha..430 tau aku sampai rumah umie..bebudak ni tunggu aku sampai je agaknye..lepas tu memasing beransur nak balik..kejap sangat tau jumpa..kecoh ah korang balik cepat.. -___-

Aku sampai tak makan tau nak sembang dengan korang..korang dah balik baru lah aku hegeh-hegeh nak makan..mintak umie kek sepotong..haha..makan kek sambil sembang dengan ieza ashaari..ieza dengan dayah misnan je ade lagi masa tu..ieza flawless nye muka ko kan..nad pun sama..jelita ko sekarang kan..produk ape ko pakai ha..haha

Jom layan gambar lah wei..aku tak larat nak taip dah..ngantukkkk


kakak segala benda nak bawak -____-

adik segala benda nak masuk mulut -____-

masa ni ieza ashaari dengan hidayah misnan tak datang lagi

mekasih umie jemput kami..makan sedap-sedap semua..

jelitawan..kah!

aznor dan fiza..takyah nak kecikkan badan sangat ye az..haha

sue haida!first time jumpa sue..ayu dan lebut je orang nye tau..aku jer cakap bergempa-gempa..haha eh bukan aku sorang..khai dengan az pun sama..lalalala

dengan ratu mimi..sape ke lagi supermak yang kuat menjahit..haha

khai aku memang dengki dengan ko kurusss gila!jeles terlampau..sampai aku rasa taknak makan banyak kat rumah umie semalam tau..haha

kesian ko kan az...mesti lenguh tengkuk ko semalam kan kena tunduk tangkap gambar..al maklum lah mak gojes ramai comel loteeee..hahaha

danish cakap dalam hati : cover sikit gelak tu ye mak..haha

tahniah geng jemah..anda semua berjaya menarik perhatian tetamu lain semalam dengan kekecohan kita hahaha

ha nasib ada gambar ieza ashaari flawless..takde mau dia ngamuk kang..haha

korang lagi.... -_____-

pandai kan ko nad tutup badan dengan beg..lalalala
mat rafif aka mat dan..what are you doing guys..haha

dhia comel sangat dengan gaun bunga tau

eh hannah anak aku..!comot..abis baju putihhhhhhh

anak az...cute sangat dengan headband..nak dukung dia tapi tau lah anak bujang aku cengeng skit semalam...eeeee

Mintak maaf gambar anak-anak yang takde..maklumlah mak anak dua takleh nak aktif ke sana ke mari sangat..hahaha..mana yang depan mata je sempat snap..

Jumpa korang 3 minggu lagi eh kat family day!

Oklah cau cincau

Nanti sembang lagi 

Cerita lepak rumah mimi sambung esok boleh tak..aku nak half day ni..taip pun laju2..hahaha


KBAI..







10 comments:

CikNaa said...

alahai meriah giler..

ieza ashaari said...

Komen ciknaa xleh blah. Org xdpt dtg mmg gitu. Hihi. Sorry ciknaa menyakat. Oi anez, celah bedah mana flawless pun aku xtau. Bahaha.

hasya edat said...

bestnya tengok..tu blom join lg tu...

AnneRaini said...

seronok aih gather dgn kawan2.. sempat pulak tu tghari gerak ke KL. letihnya lahai..hehe

Maizatul Akma said...

hoi gambar aku gemokkkkkkk

Hamelia Hamid said...

Best nye..meriah sakan..kalau dekat dah pegi ni..tahniah umi. Comel betul tema ladybird tu😍

Allene typicalmommy said...

ni namanya pre-family day.. ihihih best2...

Liyana said...

dalam ramai2 ni .. penah jumpa su je hehehe. untungla semua boleh jumpa sob sob

Nadt said...

Seb baik ko kata aku jelita walaupun demok.hahha..camno ni konon pakai baju hitam supaya xnampak gemok tp orang perasan gak..haa..

Nadt said...

Seb baik ko kata aku jelita walaupun demok.hahha..camno ni konon pakai baju hitam supaya xnampak gemok tp orang perasan gak..haa..