Friday, 3 April 2015

Cekodok Mak Mertua Aku

Assalammualaikum

Malam tadi kitorang anak beranak tido rumah mil..tiap malam jumaat kalau takde pape memang kitorang tido sana..

So kalau dari rumah mil macam-macam lah mil aku bekalkan kat kitorang..kadang nasi lemak, kadang nasi goreng..perghhh nikmat wa cakap lu..mak masak kot..of course lah sedap melampau kan.. ^___^

Harini mil aku bagi cekodok ikan bilis..perghhh rasa nye sedap gilee HAHA!rasa pedas, masin semua cukup..mak suh asri letak dalam tupperware tapi dia lupa pulak letak sos sekali..tapi siyes takde sos pun sedakkk gila!nom nom nom..


maaf gambar blur sikit sebab snap dalam kereta..kikiki

Semalam sebelum pergi kerja hannah mintak hadiah..kemain tau budak tu dah pandai mintak..aku cakap lah hannah nak hadiah apa..nak hadiah ac(kfc)..aku pun beli lah..masa makan adik pun sama nak..siap mengamuk nak jugak..padahal dia baru lepas makan kot..aku bagi lah die biskut..taknak nye dia..nak jugak yang kakak makan tu..panjat-panjat kakak..kakak kan garang sikit..dia cakap kat adik "takkk bolehhhh..ni kakak punya..nanti kakak marah.." lagi lah adik teroyak..haha adududu pening omak kau bebudak oiii.. -___- 


budak mengamuk nak kfc..HAHA!

Gambar dia betul2 mengamuk tak sempat nak snap..sempat snap yang ni jer..takpe yang ni pun bukti esok besar tengok gambar awak merempan nak kfc ni ye hadeen..HAHA!

Oklah sambung lagi nanti..

Daa..

5 comments:

Julia Johari said...

Hadeen. Comel sgt gaya nangis nak kfc tu hahahahhaha mama buli eh...takpe nanti auntie babap mama tau hehehhe

aku rindu hang anis... :(

achiek anis said...

hamboi...kemain kecik2 nk mkn kfc ni....cekodok org2 tua buat mmg sedap kan...cekodok daku dah la leper takmo jd bulat2 pastu keras je selalu...haha

Liyana said...

terlior aku nengok cekodok tu... recipe plsss huwaaaa bukan boleh nampakkkk

Putri said...

Ala..cian adik x dpt kfc..nanti suruh mama awak beli 2 ye

mrs kayrul said...

nampaknya lepas nie kena beli kfc 2 bungkus la...dapat la hadeen makan ye