Thursday, 16 April 2015

Emosi Pagi

Assalammualaikum

Tadi pagi hantar hannah dengan hadeen kat rumah opah..sedih sangat tengok budak dua orang tu..hannah berdiri kat pintu lambai mama dengan papa..adik opah dukung masam je muka adik..sayu je..cakap kat asri, dulu kita kecik-kecik mak sendiri yang jaga..kesian dorang mama tak jaga..

Bila sampai bab ni rasa hati kena siat-siat je..nak nangis pun ada..rasa nak berhenti kerja je sekarang..asri kata sabar..sikit masa jer lagi..tapi aku bersyukur opah yang jaga dorang..jadi kasih sayang tu masih berlipat ganda lah kan..hehe..tapi tetap rasa tak puas hati tak dapat jaga anak-anak sendiri..sob sob sob

Kakak sekarang makin manja..macam kurang kasih sayang pun ada..kesian sangat..balik kerja dah petang..malam kul10 dorang pun nak tido dah..masa tu terhad sangat..agaknya tu kakak nak perhatian..


rindu nya masa ni cuti 3 bulan haritu..ikut papa os..huaaa bestnya!

Buka facebook geng gojes terbaca pulak mimi share ni..oh lagi la rasa meronta-ronta hati aku ni..


huaaaa

Ok kena usaha lebih gigih ni..insyaAllah pasti tercapai impian aku ni..doakan aku kawan2!

3 comments:

Aeen said...

sama la dgn ain anez...meronta2 nak berhenti kerja..husband plak dia ckp xpaksa kalau ain nak berhenti..tp dia suruh pikir masak2 dlu...huhuhu..

Julia Johari said...

Memang best pegang duit sendiri dear, tp lg best asuh anak sendiri wpun poket kita kosong....janji cukup pakai udah kan...itu sebab julia nak berjalan puas2 anez, duit gaji tu tu nak simpan sikit buat modal berhenti nanti...tp bukan sekarang

Liyana said...

teringin jugak. sayu je tengok muka anak.. dah la ibu balik senja.... ermm husband bagi masa 5 tahun sbb nk tgu company weols teguh berdiri gitu... tengok la nanti...smg dipermudahkan urusan kita semua kan :)