Tuesday, 28 April 2015

Hannah Lepak Rumah Rafif

Assalammualaikum

Sambung cerita semalam lepak rumah mimi..dah janji nak sembang kan..haha kecoh ah kan buat part-part..ala sekali sekala..ada gak benda nak update..lalalala..

Mimi duk ajak tido rumah dia..balik esok..esok leh jalan gm klang katanya..aku ok jer..guru besau aku leh setttle punya..haha..asri lah segan wan takde..kalau wan ade dia ADD ON je..haha..

Aku kat rumah umie lagi dia wassap location dia..ko bagi tu lorong 4 mi..nasib aku set lorong 9 ikut alamat ko yang aku simpan..memang waze bawak aku ke jalan kebenaran..haha..

Aku cakap kat asri jom lah kejap singgah rumah mimi dah alang-alang..aku cakap mimi suruh mandikan budak-budak kat rumah dia..aku terus je set waze..ikut jelah asri dengan penuh redho dah tawadukk..kikikiki..

Mimi buat air teh strawberi..sedapp minum teh strawberi sambil sembang-sembang tak sedar dah pukul8..asri dah ajak jom banyak kali dah..nasib tak kena tinggal je dia balik dulu..kahkah..hadeen lah aktif sangat..suka sangat nak usik frame-frame mimi tu tau..asri pegang jerit-jerit tau nak turun..tu asri lekas je nak ajak balik..macam tak terkawal dah budak hadeen tu..haha

dekat nye tengok korang ni -______- macam nak masuk dalam ipad tu kan

hadeen perasan dewasa >____<
rafif tengah bincang dengan hannah macam mana nak bagi hannah tak balik malam tu *___*
Rafif tak bagi hannah balik..siap nangis lagi..mimi kata sapa jer yang datang dia tak bagi balik..siap bawak hannah masuk bilik dia tunjuk menan dia..umpan lah tu..rafif dengan mak dia sama je komplot taknak bagi hannah dengan aku balik..yang mak ajak tido jelah sini..esok kita boleh jalan kat gm..gm best macam-macam ada..eh macam budak ko gula-gula kan aku mi..hahaha..yang rafif pulak umpan hannah dengan menan..dia keluarkan semua menan dia.. >___<

Mi aku memang nak tido rumah ko tau..asri yang segan..salahkan ------> ASRI..haha..mi aku berkenan tengok meja makan ko mi..comel sangat..aku suka putih camtu..haha dah tengok meja makan orang pulak...dasar sangattt..


mak-mak gojes..kah!

bebudak semua tak layan -____-

Oklah nanti sembang lagi ye...

Sambung jemah kat family day nanti..kita lepak bilik si mimi ni..HAHA 

OK BAI

7 comments:

CikNaa said...

amboi sangat tau korang..adik tu macam dh besor je gaya dia eh..

AnneRaini said...

hadeen tgh syok nak mengemas lah tu... hehe

Allene typicalmommy said...

gather kat umah selesa kan.. hahahah next.. jom terjah umah orang lain plak...

Hamelia Hamid said...

mak hadeen pun dah tergoda ngan umpan GM klang tu kan...hahaa

Nadt said...

Mana gambar meja makan? Hahha

Nadt said...

Mana gambar meja makan? Hahha

Hana Soffelia said...

eh kemain kamceng hah hannah dgn rafif..