Thursday, 21 May 2015

Family Day Gojes 2015 : Hari Terakhir

Assalammualaikum

Alhamdulillah part last dah entry family day..lepas ni entry review pulak..pagi ahad tu kejut budak-budak bangun mandi, kul8 turun bekpes..tengok ada family khai je..dah habis makan pun diorang..menu pagi tu nasi lemak, kuih karipap, kuih gelang dengan nescafe tarik..sedap nasi lemak pagi tu..

Buat game dekat dewan makan je..sebab hujan pagi tu..nasib ada bapak-bapak budak yang sado lagi perkasa..sekejap je dah settle alih kan kerusi meja..mulakan game dengan mak-mak main kotak beracun..lepas tu bapak dengan anak main kumpul bola..pastu game bapak-bapak tiup belon kasi pecah..dapat jugak asri hadiah..HAHA..last sekali game anak-anak kutip cekelat..hannah dapat 11 bijik jer..dapat jugak hadiah magic color hehe..


bekpes dulu

hadeen pun bekpes nasi lemak jugak..

main game kotak beracun

tengok kak leenda dah nangis >___<

hannah dengar arahan acik umie ambik satu je..tula kalah..haha

semangat hannah lari..lepas tu bertembung dengan asyraf rasa nye..terus dia cakap sakit punggung..HAHA

semangat bapak-bapak main

acara tiup belon dan pecahkan sendiri..HAHA

rebut cekelat..bising mak-mak yang kecoh..haha






haikal anak khai nak jugak tangkap gambar dengan kami..HAHA..

menang hadiah family paling sporting..tq kak amy..best sangat hadiahnya

kami yang comel..haha.. >____<

ambik gambar keramat harus ada..

bapak-bapak daebak!

tangkap gambar geng anis kata nye..haha

baby kuat nangis jatuh kepada HADEEN!

MISS UNIVERSE..HAHAHA

PAPA GOJES..EKKEKE..DAH KENAPA CAPSLOCK PULAK NI

MAK-MAK JELITA..GITUUUUU >______<

ANAK DARA GOJES...

TERBAIKKK AH KORANG..LUV UOLSSS KETAT-KETAT

SEMPAT KHAI AJAK BERGAMBO SEBELUM BALIK..I LUV U KHAI..HAHAHA!

DAH SAMPAI KG GAJAH

AKAK HAPPY DAPAT HADIAH..DAH MACAM BALIK SUKAN SEKOLAH PULAK BERGAMBO NYE

LAST SEKALI, AKU NAK BAGI UCAPAN SIKIT..HAHA..MALAS NAK TUKAR HURUF KECIK..LAYAN JELAH EH..

PERTAMA TERIMA KASIH PADA ADMIN CIKNAA DAN LEENDA BANYAK BERTUNGKUS LUMUS BUAT MAJLIS NI..TAHNIAH!EVENT KITA DAH BERJAYA DAN BEST SANGAT-SANGAT!

KEDUA TERIMA KASIH PADA KAK AMY YANG PERGI SERVEY SAMPAI KE SS DEAL DENGAN YANA DAN PADA UMI, RARA SELAKU AJK PROGRAM DAN GAMES. TERIMA KASIH ATAS USAHA KORANG..

KETIGA TERIMA KASIH TERAMAT SANGAT PADA SUAMI TERCINTA!HAHA..SEBAB SUDI BERSUSAH PAYAH BAWAK DAN LAYAN KERENAH BINI DIA NI SEBAB KALAU ASRI TAK SPORTING TAK DAPAT LA AKU JOIN EVENT NI..TERHARU SANGAT!LUV U SO MUCH..TAHUN DEPAN BAWAK LAGI EH..KITA FAMILY DAY KAT PD PULAK.. >__<

KEEMPAT TERIMA KASIH PADA SEMUA BAPAK-BAPAK YANG SANGAT SPORTING HANDLE ANAK-ANAK DAN SUDI BAWAK ISTERI MASING-MASING KE EVENT NI..KALAU KORANG SEMUA TAK SPORTING, TAK DAPAT LA KAMI MAK-MAK NI BERJIMBA SAKAN..HAHA..MAK-MAK SEMUA SAMPAI KAN UCAPAN AKU NI YE..HAHA!

BUAT KAWAN-KAWAN YANG LAIN..AKU SAYANG KORANG SEMUA..YANG SEPONSOR HADIAH DAN SEGALA BENDA LAIN AKU UCAPKAN TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK..KORANG MEMANG TERBAIK..SEMOGA IKATAN KITA NI BERKEKALAN HINGGA BERCUCU KALAU PANJANG UMUR..BUKAN TAKAT KAT DUNIA NI JE, SEMOGA UKHWAH KITA BERKEKALAN DI SYURGA NANTI..AMIN!

SEPANJANG KAT SANA KITA GURAU-GURAU TU JANGAN AMBIK HATI YE..MINTAK AMPUN MINTAK MAAF KALAU ADE KEKURANGAN DARI AKU..

OKEH PANJANG DAH UCAPAN AKU..PANJANG UMUR ADA REZEKI JUMPA NEXT GATHERING..DOAKAN AKU MURAH REZEKI LEH JUMPA KORANG SELALU..AL-MAKLUMLAH JAUH KAT UTARA NI HA..TAK SELALU BOLEH JOIN..

OK NANTI SEMBANG LAGI

CAU!

9 comments:

AnneRaini said...

seronok tgk aktiviti korang ni...

aznor ibrahim said...

lebiu anez..eh tentibe! pm cte gosip tepi kolam kte eh #muahciked

tiramisu said...

Mak2 punye game dok atas kerusi je ye? Haipp sangat! Haha....

CikNaa said...

ayat last tu ku tak boleh nak fokus sangat..kang ada gak banjir depan pc nih..huhu

♥ ROS ♥ said...

Seronoknya... harap ros dpt join nnt.. jelesssss

Umiesyahidah said...

Seronok dpt geng kecoh mcm ko.. Senang memeriahkan suasana..

Part last tu mmg leh menusuk kalbu aku... Biasa la.. Aku mmg ciwek weh.

Pape pun trime kasih sbb dtg jauh2 tuk event ni...

Lebiu anez

Hafizah said...

Lebiutu nez..aku syg ko mcm makcik aku. Sbb ko ckp mcm makcik aku kt perak tu. Ha..nmpk.syg mcm keluarga dh tu.haha

juicy X said...

alaaaaaaa bestnyaa!

btw salam perkenalan :)

safurara said...

ko dah kenapa capslock!