Wednesday, 20 May 2015

Family Day Gojes 2015 : Malam BBQ & Besday Party

Assalammualaikum

Sambung lagi cerita family day..layan jela selagi ada..haha..malam sabtu tu ada BBQ..aku tak paham napa gambar yang aku tangkap masa family day ni kan banyak kabur tau..banyak tak jadi..geram je rasa..mesti sebab banyak sangat gelak+jemah kot tu yang goyang je gambar..HAHA..

Malam tu semua turun awal..semua punctual turun kul8 dah ada kat dewan makan..semua pun lapar sebab berendam lama dalam air hehe..lepas makan, sambut besday anak-anak yang lahir bulan 5..erina dengan achik anis bawak kek..cupcake pun achik anis buat jugak..sedappp..aku bagi hadiah tabung kat anak-anak..lepas potong kek, husband kak leenda suruh asri baca doa sikit..dah abis makan baru baca doa..pun boleh..hahaha..

Last sekali acara tukar-tukar hadiah dengan lucky draw..aku bagi tupperware 3 bijik..hadiah untuk lucky draw aku bagi tupperware jugak..dua2 my dapat hadiah aku tu..harap dia suka lah..leh bawak potluck setiap kali gathering..HAHA..aku pulak dapat hadiah dari khai..khai bagi penimbang buat kek dengan barangan dapur..eh lagi dia bagi brooch jugak..macam-macam khai ni bagi tau..aku suka sangat..khai pesan rajin-rajin masak..HAHA..dalam makna tu.. >___< 

Sepanjang dinner malam tu kan, macam-macam drama ada...haha..suara anak-anak nangis, anak-anak main lari sana sini..aku rindu sangat suasana malam tu sebab aku tabik kat semua family..tetap tunggu jugak majlis sampai habis walaupun anak masing-masing dah meragam..dah mengantuk..ada dah yang tido pun..mak pak tetap sabar..tetap buat pekak jer..HAHA..korang memang bestlah..sporting habis..tahniah ibu ayah semua!!!

Ok jom layan gambar..banyak pulak aku taip ha..haha



baca doa...moga ukhwah kita berkekalan..amin

dapat hadiah khai..#muahciked haha

rafif buat ape tu..sujud syukur ke..hehe

mimi buat muka comel ha *____*

hannah pun sibuk nak jugak -____-

hannah suka nau dengan rafif

aqeel dah ngantuk tu..hadeen segar bugar ha..pasal dia baru bangun tido..haha

acik mimi dengan cik bunga

incess behave je ha

goyang ha gambar ciknaa >___<

kak amy dengan yaya..

rara dengan kak amy

ni mama!haha

nasib hannah kenal mak dia..kalau tak sentap mak 44 hari...haha

tak sempat ambik gambar berempat..huhu

KEK SEDAP!

MERIAHHH WEI..RINDU!


BESDAY GIRL DAN BESDAY BOY

bukan anak jer..mak pun berebut..KAH!

Oklah nanti sambung lagi PART AKHIR

Ok bai

3 comments:

CikNaa said...

masa asri baca doa tu serius sebak tau anez.. tahan aje..

luvira said...

Aku pon xbergamba berempat...sedet

Umiesyahidah said...

Sayu weh laki ko baca doa....
Tu ape pun.. Selamat dh sume majlis kite..
Alhamdulillah.... Nnt dtg cni lg tau.