Tuesday, 12 May 2015

Hari Ibu

Assalammualaikum

Selamat hari ibu pada semua ibu yang membaca blog aku..tahniah anda semua ibu hebat..!pagi-pagi mak aku msg ucap selamat hari ibu pada aku..tepon mak, hannah pun sibuk gak cakap selamat hari ibu kat opah..semalam aku cuti..hadeen demam..alhamdulillah dah nampak sihat dah tu..ahad haritu takde pergi mana..asri ajak sambut hari ibu dengan mil sekali..

Sambut kat secret recipe je..kat teluk intan ini jela yang best pun..hehe jadilah..makan-makan, ucap selamat hari ibu pada mak..alhamdulillah tu dah best sangat dah..

Jom layan gambar lah..tetiba aku takde idea nak tulis apa lagi..haha


eleh hadeen kemain
3 generasi

tetiba gelap gambar ni...adik ipar aku paling bongsu..

nyum nyum sedap

hannah stress dia nk potong kek sorang2.. -_______-












kasih ibu membawa ke syurga




Ok lah nanti sembang lagi..

BAI

3 comments:

AnneRaini said...

selamat hari ibu anez. akak hari ibu takde bezapun. xde sambutnye. nyampah. haha

♥ ROS ♥ said...

Selamat hari ibu anez... ♡

Mimie_Zatun said...

Selamat hari ibu anez...