Wednesday, 17 June 2015

Hannah Pergi Salon Rambut

Assalammualaikum

Kemain kan pergi salon bagai..haha..hannah pergi gunting rambut aje..first time ni bawak die gunting rambut kat salon..sebelum ni aku gunting sendiri je..tau jelah tangan takda bakat ni..dengan senget nye dengan takde style nye..buruk gila aku kerja kan rambut dia..

Hannah rambut dia ikal..nak cakap kerinting tak jugak sebab masih ada yang lurus..haha..aku suruH amoi tu gunting lurus je..bila panjang bawah rambut dia jadi kusut..susah nak sikat..asal nya asri tak bagi potong sebab rambut hannah ni lambat nak panjang..mama dah bawak jugak redo jelah papa..

Aku dah naik rimas dah tengok serabai je..dah masuk mata lepas tu dah la taknak ikat rambut..kalau berjalan tu nak lah dia..kalau kat rumah opah taknak dia ikat..kesian panas..zass kita potong jelah..cuba style rambut pendek pulak..nasib tak nangis gunting rambut..die diam jela tunduk..hehe


panjang dah rambutnya ha

diam je..malu la tu >____<

dah pendek dah..baru kemas sikit ha

Oklah nanti sembang lagi..selamat menjalani ibadah puasa buat semua pembaca blog aku ni..mohon maaf jika ada entry blog ini mengguris hati korang..semoga ibadah kita sepanjang bulan ramadan ni di terima Allah swt..aminn

BAI!

2 comments:

CikNaa said...

ewah hannah..rania tu ciknaa gunting kt dapor aje..letak kt singki zasss ku potong rambutnya..kehkehkeh..

NurFatihah Che Daud said...

Cantiknye rambut hannah....anak sy dah 3 tahun lebih rambut tk panjang2 juga....