Thursday, 11 June 2015

Happy Birthday Husband!

Assalammualaikum

Amboi tajuk kemain hahaha..semalam besday asri..pagi semalam masuk opis bukak pc baru perasan semalam besday dia..ampunnn! haha siyes lupa sangat..sejak dah beranak dua ni kritikal beno lupa nya ha..nasib asri ni daddy cool..kalau merajuk jenuh la aku nak pujukk..

Aku call orang buat kek konon nak surprise hantar opis dia..ermmm tak berjaya plan aku..orang kek mana nak buat order harini, siap harini hahaha..nak cari kedai kek dah siap pun semua kedai cina..takde sijil halal huhu..kalau nak buat surprise ni tak boleh nye nak buat dalam sehari kan..kena seminggu awal..nak-nak duduk pekan kecik macam teluk intan ni..pergi pulak kedai bunga, tutup pulak kedai yang buat delivery tu..siannnn sangat aku semalam..haha

Last-last balik kerja semalam ajak lah asri makan-makan kat oldtown..aku belanja lah dia minum-minum sambil feeling romantik berduaan..haha takde makna nye..kerja kitorang kat old town semalam teruja button call order tu..bengong dua-dua pun jakun..dah lama tak masuk old town teluk intan ni..dah canggih..hahahaha

Ape je lah aku merepek dua tiga perenggan ni..asalnye nak wish je kat asri..kadang-kadang dia baca gak blog aku ni..kikiki

Ok serius!

Buat suami ku mohd asri...cewahh ayat aku

Selamat Hari Lahir yang ke 29 tahun..tahun depan dah masuk 30..makin tua dah ha..semoga panjang umur, murah rezeki selalu, bahagia selalu dan terus sabar layan kerenah kami anak beranak..haha..sama jela ayat wish kat fb..kah..abang suami dan papa terbaik buat kami..muahciked..hahaha

Dah la kang korang muntah hijo plak..jom layan gambo..



yang dirai..besday boy..boy la sangat >___<

gugurl pun nak jugak..hahaha

hazelnut white coffee..sedappp

roti bakar sapu peanut ni je aku makan..diet..ok tipu!haha aku makan burger jugak..lupa nak snap gambar..sampai terus ngap!dasar kuat makan!

besday boy punya..hish ni goreng kat rumah pun boleh >____<

Potong kek sekali hannah jelah sabtu ni ye bang..sabtu ni opah nak buat besday hannah kecil kecilan aje..jimat duit mak satu kek untuk dua orang..kikikiki..kalau hadeen pun besday bulan 6 lagi jimat...hahaha kedek tul mak kau..

Oklah nanti sembang lagi..

BAI!

4 comments:

safurara said...

WEI! cantik ko pakai tudung tu, sesuai dgn ko! weh tau xpe.mkn kt old town, huh goeng kentang kt rumah pon boleh.tp xpelah.demi buffday boy kan.hahaha

ctmah said...

happy birthday en suami anez!hahah!gile lama aku tak berblogging!anez!!ko beli robocar kat rara jela weh..akunye dok sampai lagi hahah

Liyana said...

happy birthday husband anez. smg sweet2 selalu sampai ke tua hehehe

mrs kayrul said...

sempoi la birthday bou request nak ayam goreng je..hehehe