Monday, 15 June 2015

Majlis Hari Lahir Hannah Yang Ketiga

Assalammualaikum

Majlis hari jadi hannah ni mak dengan adik aku lah ni yang plan..adik aku kecik sekali cuti semester 3 bulan..rajinlah dia nak sambut besday anak sedara..aku ok jelah..dorang suruh beli kek je..yang lain adik aku order je..mula nya nak buat kami-kami aje..lepas tu adik aku suruh panggil makcik aku dengan jiran sebelah menyebelah..aku panggil la kak ain dengan abang pit..dorang ni memang dekat dengan rumah mak aku..

Sebenarnya cadang nak sambut besday hannah ni sekali besday hadeen nanti lepas raya..tapi dah lambat sangat pulak..extend dua bulan plak jadinye kan..aku pun setuju jelah plan opah dengan adik aku tuh..

Pagi-pagi sabtu tu baru balik ipoh..aku tinggal budak berdua tu kat opah, pastu aku g cari kek lah, goodies bag 4,5 beg , cari ballon, pastu cari deco-deco buat background nak potong kek..majlis simple jer tapi macam tak cukup masa nak buat semua tu dalam 2,3 jam..HAHA..

Dekat 530 baru sampai rumah cari barang..gila betul..makcik-makcik aku dah sampai dah..berlari aku tukar baju..tak mandi pun..kah!


aku isi goodies bag dalam keta je..bayangkan..HAHA

kek aiskrim..hannah nak sangat kek ni..haritu aku makan aiskrim ni bawak la balik pamplet kek ni..jumpa pulak dia..bawak ke hulur hilir pamplet aiskrim baskin robbins tu..kesian pulak haih..mama beli lah tuk kakak ha..

masa ni nak mula baca doa...

besday gurl..malu-malu pulak dia

ecececece

mak perantin nampak gemok ha.. >____<

colorful background theme AKA background tangkap muat..aku cari perkataan happy besday tu tak jumpa!kah!

menu simple aje..agar-agar dengan apam je mak aku buat..yang lain order..air adik aku buat koktail..perlu ke remote astrok tu kat situ?

makcik aku..yang belakang tu sepupu aku..ada makcik aku lagi sorang tak sampai lagi masa ni

dengan ica dengan mummy hannah

adik aku tudung grey dengan kawan-kawannya

potong kek..

hadeen kena pegang tangan..die nak ramas kek tu

hadeen nasib behave je buat hal sendiri ^___^

kat meja tu jugak kamu nak makan kek ye hannah
dah kenapa gambar ni kemudian..haha hentam jelahhhh

kemain selpi atuk..haha

free style katanye...

hadeen pun sibuk gak belek hadiah kakak

mak feeling bukak hadiah sendiri >___<

hadeen tengok je hadiah kakak..nanti ye kita sambut besday hadeen lak

kecoh budak ni nak bukak hadiah yang 3 ketul tu..

Selamat hari lahir yang ke 3 tahun anak mama..semoga jadi anak yang solehah, panjang umur, mendengar kata mama dan papa dan di murahkan rezeki selalu..mama dan papa sayang kamu sangat-sangat!

Oklah nanti sembang lagi 

BAI!



7 comments:

Aeen said...

amboi...hannah ngn mama bukan main lg ade munge2 kat kepala...
haish...sedap plak tgk kek hannah ni....ape2 pun..
heppi birthday hannah!!

AnneRaini said...

happy besday hannah.. seronok die dpt kek idaman hati... akak tgh pening besday kasyah khamis ni..dah puada..hehe

Liyana said...

happy birthday hannah :)
wah rasa nak sambut bday faiq pulak rasanya heh

CikNaa said...

meriahnya majlis hannah.. jadi anak yg solehah yer sayang..

Ibu Lala said...

Ok la tu. Walaupun persiapan last minit tapi meriah.

sue sue said...

sanah helwah hannah....semoga jadi anak solehah & berguna ye...umurnya sama dgn hero saya...hihi...

singgah blogwalking :) salam perkenalan

mrs kayrul said...

last minute pun sempat lgi mak pengantin pakai bunga atas kepala tue...hehehe

anez, berapa harga kek macam tue..berkenaan plak kita