Tuesday, 16 June 2015

MRS Hilangkan Sakit Kepala Aku!

Assalammualaikum

Korang pernah dengar MIRACLE REFRESHING SCENT?kalau korang nak tau memang banyak kegunaan dia dari rambut hinggalah hujung kaki..macam-macam kegunaan..boleh buat minyak angin, buat deodorant pun boleh..serum rambut..best kan..



Aku dah try MIRACLE REFRESHING SCENT ni..bila sakit kepala, aku sapu lah kat dahi..perghhh memang lega sangat..berangin sejuk je..hadeen kalau kembung perut malam-malam pun aku sapu kat perut terus lega sambung tido balik..bau pun wangi dan tenang aje..bukan macam minyak angin biasa tau...ni kira minyak angin moden la ni..hiihi



Aku try pulak serum dia..letak kat rambut..perghh lembut wei rambut aku..senang nak sikat..sebelum pakai tudung aku pakai serum ni..memang segar je rasa..bila balik keja bukak tudung wangi je rambut..takda lah bau kepam..kah!



Haritu kan aku bawak hannah pergi gunting rambut..amoi tu adjust la aku beli serum rambut dia..dia suruh bagi hannah pakai..hish taknak aku..tah apa bahannye..mesti banyak guna bahan kimia ke apa..aku kan paranoid sikit..haha..aku cakap dah ada..MIRACLE REFRESHING SCENT ni dari bahan semula jadi tau korang..dari minyak kelapa dara..wangii sangat..aku kadang pagi-pagi sapu kat tangan..macam losyen aku buat..kikikiki..sebab segar sangat rasa nye..



Haritu asri mengantuk masa drive balik dari KL kan..aku selamba sapukan kat pilipis dia dengan harapan tak mengantuk lah kan..terus segar bugar wei..berangin kan..terus celik mata..haha..power gila!



Pastu lagi aku cuba pakai sebagai deodorant..siyes memang segar berangin je..dan boleh hilangkan hitam-hitam di celah-celah peha dan ketiak tau..cuba dulu..kalau tak cuba taktau kome oiii..


bahan nye semua dari semula jadi 

banyak kebaikan dia

kita mencuba merawat yang menyembuhkan tetap Allah swt..usaha, doa dan tawakal..

yang color hijau tu serum...yang color agak kuat kuning tu untuk lelaki..kuat sikit bau dia sesuai dijadikan minyak wangi jugak tau

Nak tau tahu info lebih lanjut pasal MIRACLE REFRESHING SCENT ni..korang follow je Facebook dan Instagram dorang..






No whatsapp : 0139364676 

No office : 03 8940 4045



Oklah nanti sembang lagi..

BAI

2 comments:

mrs kayrul said...

aku pun dah try pakai waktu kembong perut...memang best berkesan

Julia Johari said...

Good review anez...bagus boleh rawat mcm2 sakit ni time menyerang