Friday, 3 July 2015

Ephyra Skin Bar Selesaikan Masalah Kulit Muka

Assalammualaikum

Kulit muka aku dari zaman sekolah menengah lagi memang jenis berminyak..bila berminyak mesti naik jerawat..lepas tu jerawat tu jadi parut..macam-macam pencuci muka dah aku pakai..tetap sama jugak macam tu..bila cuci muka ok lah..bila dah buat aktiviti luar, mula lah berminyak balik muka aku..silap hari bulan boleh buat goreng ikan..wakkakaa

Lepas tu aku terjumpa review pasal ephyra skin bar ni..tertarik sangat baca tentang kelebihan ephyra untuk masalah kulit berminyak macam aku ni..  

Jadi aku cuba lah satu..serius!kulit muka aku kurang dah berminyak..parut jerawat dan jeragat makin pudar tau..lembut sangat sabunnya..bila cuci muka rasa lembab dan sejuk je..segar tau rasa..lepas tu yang penting wangi!sampai rasa nak cuci je muka sejam sekali hahaha dasar sangat! 

Kawan opis aku pun dah tegur, wei ko pakai sabun muka ape anez..muka nampak makin segar je..alhamdulillah dah ada perubahan sejak pakai ephyra skin bar ni..


Ephyra adalah dari bahan semula jadi yang selamat untuk kulit muka korang..yang penting ada kolagen gituuu


Antara testimoni dari pengguna..memang banyak perbezaan kan!teruja aku!


Antara kelebihan ephyra untuk penyelesaian kulit juka korang

Lepas beranak, jujur aku cakap memang teruk stretch mark kat perut aku..memang sedih tengok perut sendiri hahhaa..aku pun cuba apply ephyra skin bar ni kat perut..bila dah cuci kat muka balance sabun yang ade kat tangan tu aku sapu pulak kat perut..tak sangka makin pudar dah stretch mark aku..asri pun perasan tau..kalau orang lain perasan maksud nya memang ada perubahan lah tu..hehehe

Kulit muka sebelum yang kusam dan banyak jeragat hitam..kulit muka gambar selepas tu aku pakai sebulan ephyra kulit muka aku lebih segar dan bermaya kan..lebam bawah mata pun dah makin kurang..




Cara- cara nak guna ephyra ni senang je..dalam masa 3 minit je untuk kulit korang lebih cerah dan berseri..

1. Basahkan wajah dengan air
2. Gosokkan ephyra pada tapak tangan
3. Sapukan secara lembut pada seluruh muka korang dan urut dengan lembut selama 3 minit
4. Untuk kulit lebih gelap urut selama 5 minit
5. Bilas dengan air dan baru sapukan pelembab pada kulit
6. Untuk kesan yang lebih cepat, guna sabun 2, 3 sehari

Suka sangat..wangi!


Sekarang ephyra sedang buat contest sebelum dan selepas menggunakan ephyra..jom lah join ramai-ramai..mana tahu korang boleh menang iphone 6..bergaya hoiii raya nanti pakai iphone 6..hahaha




Bagi yang nak mendapatkan Ephyra Skin Bar boleh la follow


Instagram :@ephyra2u@ephyraskin




Oklah moga ada sedikit info untuk korang semua

Nanti sembang lagi..

Bai!

4 comments:

ieza ashaari said...

Amboi review dia..

CikNaa said...

Ciknaa pn dah pakai..mmg best kan anez..

E'in said...

wahhhh.. berkesan betul ephyra nie ek..

Ana said...

Tanniah