Wednesday, 26 August 2015

Hannah dan Qaiser ^_____^

Assalammualaikum

Rasa nye hannah dengan qaiser ni last jumpa masa dorang umur setahun lebih..sekarang dah umur 3 tahun dah memasing..dah besar sangat dah..dah nak pergi school dah memasing pun..kawan elok-elok sampai besar tau anak-anak..semoga ukhwah yang terbina antara mama dan umi korang ni berkekalan lah sampai syurga..aminnnn..sempat mak snap gambar dorang kat taman rama-rama..hehe











OK BAI!

4 comments:

Julia Johari said...

Hahahahhahhahahaha comel yer diorang cakap macam tu, rasa nak gigit gigit je dua orang ni tau, hahahhahaha hannah malu2 dengan Qaiser ilman lama tak jumpa kan, Qi tu memang tak malu, macam umi dia lah, peramah lebeh hahahahha....seronok lah, nak buat lah nanti mcm ni, tengok drama julia plak karang hehehehe

Harap esok besar,bersahabat baik.

PeRdU cINta said...

Hehe...nalu malu dia ye...moga till jannah silaturahim kalian ye..amin..

mrs kayrul said...

hahahaha..pandai mamanya nie karang dialog

masuri24 said...

comel je dua dua ni..