Friday, 21 August 2015

Tiket Free Tengok Panda

Assalammualaikum

Ahad ni zoo negara bagi tiket free masuk untuk kanak-kanak umur bawah 12 tahun..yeay!siapa yang tak tengok panda lagi tu jom lah bawak anak2..mesti dorang teruja..ni hannah aku nak bawak tengok panda ahad ni, pagi tadi dah menangis..hannah nak pergi tengok panda harini..hahaha..jenuh aku pujuk bukan harini sayang..ahad nanti..harini mama keje..kesian pulak..haha

Bukan kanak-kanak je yang free ni siapa-siapa yang lahir 23 ogos pun dapat free tiket masuk..wahhh bestnye...

ni syarat-syarat nya baca betul ye


Jom la join kami ahad nanti..

Ok nanti sembang lagi...

Bai!

11 comments:

Allene typicalmommy said...

jumpa ahad ni anez... =D

PeRdU cINta said...

Manfaatkan peluang yang ada..

safurara said...

jumpa nanti weh~

hasya edat said...

wah..bestnya..mesti ramai kan nanti..

Hunny Kitty said...

selamat menengok panda ye..tapi fu wa/xiang2 je la... liang2 n anak kuarentin..enjoy!

ziana eunos said...

bestnye dpt tengok panda hihi

Ieta Mat Saad said...

Jumpa di sana... di sana... di saaanaaa.... hehe

mas saari said...

tak sabar nak jumpa panda..

yaya cendana said...

jumpa di sana nanti :)

hai...assalamualaikum...blogwalking...done to follow here...harap sudi sudi yaya :) www.yayacendana.com

Shuhaida Kabdy said...

jumpa kat sana ye anez.. ;)

Shuhaida Kabdy said...

jumpa kat sana ye anez.. ;)