Wednesday, 23 September 2015

Agro Fest & AEON Station 18

Assalammualaikum

Korang semua dah cuti ke?aku kerja lagi ni oiii..cuti takde..aku ambik jumaat je sehari..tinggal 2 hari je sampai hujung tahun ni..sadiss gila..haha

Untuk hilangkan bosan jom lah update satu entry..tengah rajin wehhh..kalau datang malas berabad lama tak update kihkihkih..

Ahad haritu abah aku ajak pergi Agro Fest kat RTC Gopeng..abah aku nak tengok pokok-pokok..sampai dah pukul 10..pusing-pusing jumpa lori ni bagi percuma je pokok cili dengan pokok terung..asri ambik lah satu nak tanam kat rumah..dia dah tanam kot dalam pasu..lupa pulak nak tanya..tah-tah dah mati..hahaha

mula elok jer tengok lori lalu lalang tetiba eh dah tido..
haha..

hannah photoboom gambar aunty wani haha!
selamba je dengan payung frozen die tuh

masam betul muka kamu hannah -____-

adik sambung tido dalam stroller
Dah abis pusing agro fest terus pergi aeon station 18..adik aku nak beli barang baby..tak beli ape pun lagi katanya..adik aku ni bz sket..biasalah cikgu sekarang macam-macam kerja..bukan macam cikgu dulu-dulu..dia mintak aku pilih kan sebab tetiba blur nak beli baju baby macam mana..eh baju dia macam-macam fesyen pandai pulak pilih..saje nak manja-manja nih.. >___<


 ape kena pulak hannah tu


serius nye muka aku bagi taklimat hahaha

sepupu aku tu spek putih..single lagi tuh..untuk maklumat lanjut sila contact aku..wakkaka gila punya promote

Di kesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca blog aku..mintak maaf kalau penulisan aku ada menyinggung perasaan korang..kepada yang balik kampung tu berhati-hati di jalan raya..

Malam kang nak bakar lemang ni..kat rumah mil setiap kali raya memang bakar lemang..sedapnyeee makan dengan rendang ayam..

Oklah nanti sembang lagi..

BAI!


3 comments:

Aeen said...

ain pun xde cuti anez....cuti tinggal 3 hari je sampai hujung tahun....sadis betul...raya haji ni raya esok je lah...jumaat kembali bekerja...huhuh

Liyana said...

Sama la xde cuti dah tggal sehari kottt. Mujur laaa tgh peknen ni... 3 bulan terus cuti wahaha

Selamat hari raya anez ;)

Liyana said...

Sama la xde cuti dah tggal sehari kottt. Mujur laaa tgh peknen ni... 3 bulan terus cuti wahaha

Selamat hari raya anez ;)