Thursday, 10 September 2015

Bila Anak Mintak Basikal

Assalammualaikum

Semalam petang bawak budak berdua tu main basikal kat luar..amboii sangat perangai budak berdua ni sekarang tau..lepas ambik kat rumah opah mesti nak main kat luar kejap..kakak ok lah lagi boleh kawtim lagi tapi kalau hadeen tu tak dapat main kat luar dia punya nangis macam kena dera dengan mak sendiri..ikut perangai sapa lah ni kuat merempan ni.. T____T


basikal pertama kakak..dah usang dah ha

eee ngade..

kakak sekarang naik basikal ni

Semalam kakak membebel sambil kayuh basikal..aku dengar jer la..sekali dia cakap..mama, basikal hannah ni lambat lah..tengok basikal abang tu laju..hannah nak kejar abang tu...mama beli basikal hannah besar sikit nanti ye..hahaha

Anak dah mintak tu hoiii..hahha adoii..mak tak sedar anak dah makin membesar..duk bagi hannah kayuh basikal roda tiga tu lagi..hannah siap cakap yang ni bagi adik jer..sentap mak sesaat dua..hahaha..ish budak sekarang ni pandai betul saiko mak 

Memang semput pun aku tengok die mengayuh basikal tu..gigih macam mana pun tetap tak laju..hahaha..

Ok lah jomlah kita mintak PAPA belikan ye.. #ehhh


tengok macam mana lah mak korang tak hijo..penyek pipi adik kuat2! T____T



Ok nanti sembang lagi

BAI


3 comments:

PeRdU cINta said...

adik redha je ye...

Ibu Lala said...

Bila dah besar nanti basikal lain plak dia nak. Budak budak mmg suka dgn basikal ek

mrs kayrul said...

anak aku beli basikal dah jadi tukun...dah macma mana nak main basikal kat luar..jalan depan rumah jenis turun bukit...simpan je la basikal tue...hehehe